רשת Black תוסיף להמבורגר תחליף גבינה טבעונית

אל מנות ההמבורגר, בהן גם המבורגר טבעוני של רשת מסעדות Black, יתווסף תחליף גבינה טבעונית Violife. בשנים האחרונות מסעדנים בוחרים לשלב מנות טבעוניות בתפריטיהם, זאת מתוך הבנה שחלקים נכבדים מהציבור הישראלי אלרגילמוצרי חלב, שומר כשרות או פשוט הופך ליותר טבעוני ומודע לסביבתו, הן מבחינה קולינרית והן מבחינה אקולוגית.

המבורגר עם תחליף גבינה צילום יורם אשהיים

כחלק ממגמה זו, מותג תחליפי גבינה טבעונית Violife ורשת המסעדות BLACK ישלבו תחליפי גבינות בתפריט  הרשת. למעשה, מדובר בשילוב הראשון של מוצרי ויולייף בתפריט של רשת מסעדות בישראל. 

לדברי אורנה ביקר, מנכ"לית אפפילד ישראל: "מדובר בשיתוף פעולה מרגש ומיוחד בעבורנו כחברה חדשנית שממצבת את עצמה כאלטרנטיבה מהצומח וחיונית לצרכני המזון הטבעוניים בישראל, אך כמובן לא רק. אנחנו שמחים שרשת BLACK בחרה לתת מענה לצרכי הלקוחות שלה – שומרי כשרות , טבעונים או מי שנמנעים עקב רגישות , ולהגדיל את קהלה עם שידרוג איכותי וטעים למנות הטבעוניות, ולא רק שלה, כך שבשנת 2021 כולם יכולים לאכול יחד ולהנות מאותן המנות עם ההתאמות הרלוונטיות בעבורם".

מרשת בלאק נמסר: "שוב אנו מראים כמה אכפת לנו גם מקהלים קטנים יותר, כמו מי שמעדיף ללא גלוטן, והקהילה הטבעונית. כבר מהיום ניתן להזמין BLACK BURGER עסיסי וטעים, סנסשיונאל המבורגר טבעוני וכל קציצת המבורגר אחרת שבתפריט עם תוספת תחליף גבינה של ויולייף מעל או סלט יווני עם תוספת גבינה טבעונית, בכל אחד מסניפי הרשת".

אפפילד (Upfield), אשר הוקמה בשנת 1871 היא היצרנית המובילה של ממרחים וגבינות מן הצומח עם מעל ל-100 מותגים ברחבי העולם, ביניהם מותגים בינלאומיים כדוגמת בלובנד, פלורה, ראמה, פרואקטיב, בסל, קאנטרי קרוק וביולייף.

המטה המרכזי של החברה ממוקם באמסטרדם שבהולנד, ממנו היא משווקת את מוצריה ללא פחות מ-95 מדינות ברחבי העולם עם 15 מרכזי ייצור שפרושים על גבי כדור הארץ. באפפילד עובדים מעל ל- 4200 עובדים.