סוכרזית עולה בגל הראשון של קמפיין טלוויזיה לסדרת 'סוכרזית סטייוויה', סדרת ממתיקים על בסיס צמח הסטיוויה, המתאימה להמתקת משקאות חמים וקרים, לבישול ולאפיה
הקמפיין, יעלה באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי תחת הסיסמא "סוכרזית סטיוויה – ממתיק על בסיס צמח הסטיוויה". הקמפיין עולה בעלות השקעה משוערת של 1.2 מיליון שקל.
לדברי לירז בן בסט מנהלת השיווק של סוכרזית: "מטרת הקמפיין הינה ליצור מודעות בקרב הצרכנים לאלטרנטיבה חדשה, טבעית ובריאה להמתקת משקאות".
כל מוצרי סדרת "סוכרזית מהטבע" הינם על בסיס ממתיק הסטיוויה שמקורו מצמח הסטיוויה, שיח רב שנתי שמקורו ביערות הגשם של פרו ומתנשא לגובה של 60 ס"מ. בעלים הירוקים של הסטיוויה נמצא חומר מתוק אשר מופק לאבקה בתהליך רב ממברנות למיצוי החומר המתוק.
חברת ביסקול בע"מ, שבשליטת משפחת לוי, פועלת בין השאר גם בתחום ייצור ושיווק ממתיקים שולחניים מאז שנת 1938 באמצעות חברת סוכרזית בע"מ. בין היתר, ביסקול היא בעלת המותג סוכרזית, הנחשב למותג המוביל בתחום הממתיקים בישראל ובמזרח אירופה. ביסקול הינו היצרן היחיד של ממתיקים שולחניים בישראל שלו תו GMP.
צילום: סוכרזית
{loadposition google02}