רשת סופר-פארם ורשת גולדה משיקות את מהדורת Life x GOLDA לפתיחת הקיץ הישראלי  

המותג Life של רשת סופר-פארם ורשת גלידריות הבוטיק גולדה משיקים יחד את מהדורת הקיץ Life x GOLDA, תוך שילוב בין עולם הקולינריה לעולם הביוטי והלייף סטייל. בחברות מציינים כי שיתוף הפעולה בין החברות נוצר מתוך החיבור שלהן לקהל הישראלי, שכן שני המותגים מלווים אותנו בכל הרגעים וחוויות החיים השונים – בבית, במשפחה, בין חברים, בחגים ובמועדים ובעונת הקיץ.

מהדורת לייף וגולדה צילום אדיר אסרף
מהדורת לייף וגולדה צילום אדיר אסרף

המהדורה החדשה תכלול את הגולדה של ה-Life – גלידת שמנת עם אסאי, שוקולד לבן ופירות יער, שנוצרה ופותחה בהשראת טעמי קיץ מרעננים. כל חומרי הגלם של הגלידה עשויים מרכיבים איכותיים המיוצרים במפעל מקומי כחול-לבן של גולדה הממוקם בכפר ויתקין.

בנוסף, במסגרת שיתוף הפעולה תושק קולקציית מוצרים לקיץ שממותגת Life x GOLDA,  שיימכרו בסניפי ואתר סופר-פארם: צידנית, מגבת חוף, מוס רחצה, מגבונים מבושמים, מגבוני ריענון, מפיץ ריח, סבון ידיים ובקבוק שתייה. כמו כן, בסניפי גולדה יימכר מארז קיץ משותף עם מותג Life במהדורה מוגבלת: קילו גולדה של ה-Life, צידנית, מגבת חוף, ומוס רחצה מתוך הקולקציה. כל המארז יהיה בעיצוב ובמיתוג משותף בהשראת החיבור של המותגים. מחיר המארז בסניפי גולדה 129 שקלים.

טליה מרדר, מנהלת מערך התקשורת והשיווק בקבוצת ANITA וגלידה גולדה: "אנו שמחים ונרגשים על הפעילות המשותפת בין גולדה ומותג Life ,שכן מדובר בשני מותגים שהינם חלק משמעותי בתרבות ובחייהם של הישראלים. החיבור הרגשי והקשר העמוק של גולדה ו-Life עם הצרכנים, הובילו ליצירת חוויית טעם ייחודית המשולבת עם ליין מוצרים לקיץ ישראלי מושלם".

רוני אראל גינזבורג, מנהלת Life, מותג הבית של רשת סופר-פארם: "מותג Life מוביל טרנדים ומגמות בעולמות הלייף סטייל והביוטי בקטגוריות השונות. החיבור עם גולדה ממחיש את הייחודיות והחדשנות של שני המותגים הרעננים והצעירים שבאה לידי ביטוי בטעם חדש, ובקולקציית מוצרים קיצית עבור הקהל הישראלי".

הטעם והמהדורה המיוחדת יימכרו בסניפי סופר-פארם וגולדה בין התאריכים 9.6-22.6.22

@golda.glida @life_super_pharm @super_pharm