אסם משיקה את "ביסלי יאללה" ולוקחת את הביסלי לעולם השטוחים. הביסלי החדש שומר על הטעמים המוכרים אבל משנה לחלוטין את הצורה ומאמץ לו גיזרה דקיקה ואוורירית
ביסלי, מהמותגים הוותיקים בישראל, הושק לראשונה בשנת 1970 בטעם גריל ולאחריו הצטרפו עוד חמישה טעמים נוספים. לאחר שנים בהם שמר המותג על מאפייניו הייחודיים והתחדש בטעמים בלבד, הוחלט באסם לעשות שינוי מהותי ולהשיק סדרה חדשה תחת שם המותג ביסלי: סדרת "ביסלי יאללה".
סדרת "ביסלי יאללה" הינה סדרת חטיפי חיטה אווריריים, בצורה אחידה של ריבועים דקיקים. בניגוד לביסלי הקיים שבו כל טעם מגיע בצורה אחרת, כל סדרת ביסלי יאללה מגיעה בצורה אחידה של הריבועים הדקיקים אך בשלושה טעמים שונים: ביסלי יאללה בטעם טבעי, ביסלי יאללה בטעם ברביקיו אמריקאי וביסלי יאללה בטעם חריף, כאשר בעתיד יצטרפו טעמים נוספים.
לדברי רחלי ירקוני גולדשטיין, מנהלת שיווק בחטיבת החטיפים של אסם, מדובר בחדשנות משמעותית עבור ביסלי. מעתה אנו מציעים מנעד של מרקמים לחטיף האהוב בנוסף למגוון הטעמים הרחב. לראשונה בביסלי אנו שמחים להעניק חווית אכילה קלילה, אוורירית וחטיפית יותר המאפשרת מענה למי שרוצים ליהנות מביסלי קליל.
"ביסלי יאללה" יימכרו באריזה בעיצוב חדש ושונה מאריזות סדרת הביסלי הנוכחית.
מחיר מומלץ לצרכן: 4 שקל
משקל: 70 גרם
להשיג ברשתות השיווק המובילות
כשרות: בד"ץ
{loadposition google02}