ג'קסס (JAXX) חטיף שוקולד בטעמי נוגט שוקו-שוקו וקלאסי

שוק חטיפי השוקולד מתעורר עם כניסתו של שחקן חדש לשוק המקומי. בימים אלה עולה על המדפים בישראל מוצר חדש – ג'קסס (JAXX)jaxx301112


ג'קסס – נשנושי שוקולד ממולא עוגייה. כל עוגייה בגודל סופר-מיני, עטופה בשתי שכבות שוקולד . השילוב בין העוגייה  לבין שכבות השוקולד (70 אחוז מהמוצר הוא שוקולד) יוצר כדורים בגודל ביס, או בשפת המותג "ג'קססים".

ג'קסס מאופיין בשוקולד באיכות מעולה, במתיקות מאופקת ומעודנת. הוא אינו מתוק מידי ומיועד לכל המשפחה תוך התמקדות בבני נוער וצרכנים בוגרים יותר. ג'קסס מגיע באריזה חברתית ( Sharing Paxx) בעלת מדבקה לסגירה חוזרת המאפשרת שמירה מרבית על טריות המוצר.

לישראל מגיע ג'קסס ב-3 טעמים , אשר נבחרו על ידי קבוצת צרכנים- נסיינים:
ג'קסס קלאסי: עוגייה פריכה מצופה בשכבה של שוקולד לבן ומעליה שכבה נדיבה של שוקולד חלב מעולה.
ג'קסס שוקו שוקו: עוגייה פריכה בטעם קקאו עשיר, מצופה בשכבת שוקולד לבן ומעליה שכבת שוקולד חלב מעולה. עוגיית הקקאו שעשויה מהקקאו הכהה ביותר הינה פיתוח מקורי של ג'קסס ויחד עם ציפוי השוקולד הלבן ושוקולד החלב נוצר שילוב טעמים חדש, מעניין וטעים, בעיקר לאוהבי המתוק המאופק. מדובר בחידוש עולמי בקטגוריה זו, שזוכה לאהדה רבה בקרב נסייני וצרכני ג'קסס.
ג'קסס נוגט: עוגייה פריכה מצופה בשכבת נוגט ומעליה שכבת שוקולד חלב מעולה. שילוב טעמי הנוגט ושוקולד החלב עם העוגיה בגודל ביס הוא חידוש עולמי שזוכה לאהדה גדולה מאד בישראל. כמו באירופה כך גם בישראל טעם הנוגט אגוזים תופס מקום חשוב מאד במגוון המוצרים המתוקים בשוק אך השילוב שנעשה בג'קסס הינו ייחודי וטעים ביותר.

פיתוחו של ג'קסס נעשה בלווי חברת הייעוץ השיווקי האנגלית Brandkind וחברת המחקר Synovate מקנדה, לצד מחקרי צרכנים מגוונים, בהם קבוצות מיקוד, מחקרי טעימה, מחקרי אריזה, מחקרי התנסות ביתית ועוד. מחקרי אלו נערכו באנגליה, ארה"ב ,קנדה וישראל. תובנה מרכזית שעלתה ממחקרי הצרכנים לימדה שבני הנוער והבוגרים אוהבים את חטיפי השוקולד פחות מתוקים מכפי שמציעים רבים מהמוצרים לילדים בשוק. מכאן הוחלט שטעם מוצרי ג'קסס שמכוון לבני הנוער, החיילים, הסטודנטים וכל שאר המבוגרים הצעירים (Young Adults ) יהיו פחות מתוקים ממוצרים דומים בקטגוריה.זה מה שהופך את ג'קסס לנשנוש מתוק מועדף בקרב בני נוער, מבוגרים ושאר המשפחה.

אריזות חברתיות ( Sharing Paxx)
ג'קסס מושק באריזות חברתיות של 135 גרם ( Sharing Paxx), שזהו החלק הגדל בקטגוריית חטיפי השוקולד בעולם. We Love to Share הינו מסר חברתי חשוב בעולם ומאד רלבנטי בישראל בפרט בימים אלו. האריזות מאד בולטות בעיצובן במדפי החנויות.

ג'קסס הושק לראשונה באנגליה סקוטלנד ואירלנד בשלהי 2010 ונמכר בחנויות נוחות ברחבי האיים הבריטיים. השקתו העולמית לוותה בקמפיין שנשא את הסיסמה: "ג'קסס שוקולד מדבר" (Jaxx Mouthy Chocolate ) וכפי שנאמר בפרסום Stay Cool, Stay Together and Stay Mouthy

מחיר והיכן ניתן להשיג
ג'קסס מגיע לישראל באריזות משפחתיות (Sharing Paxx) המכילות 135 גרם כל אחת. מחירה המומלץ לצרכן של כל אריזה: כ-10 שקל. את חטיפי השוקולד של ג'קסס ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות.

ג'קסס כשר חלבי, כשרות OK ובאישור הרבנות הראשית לישראל. מכירות והפצת ג'קסס בישראל נעשות על ידי חברת נטו.

מותג ג'קסס הינו בבעלות חברת NYL Foods Ltd.

דוח המבקר: חטיף שוקולד טעים וגם מאוד משתלם מבחינה כלכלית. 

{loadposition google02}