לקראת חגיגות יום העצמאות ובהמשך לכניסת מוצריה למכירה בעשרות קצביות נבחרות, רידיפיין מיט מציגה מארז בשר-חדש (שאינו מכיל רכיבים מן החי) במיוחד לחג המנגלים. המארז כולל: רידיפיין בורגר פרימיום, רידיפיין נקניקיות מרגז ורידיפיין קבב טלה, יחד עם צידנית ממותגת וכלים להכנת למנגל האולטימטיבי. את מארז רידיפיין מיט ברכישה ישירה מאתר החברה.
חג המנגלים המסורתי לראשונה עם בשר-חדש: חברת הפודטק הישראלית רידיפיין מיט מציעה לראשונה ברכישה אונליין את מוצריה לקראת יום העצמאות במארז חגיגי הכולל את כל מה שדרוש להכנת המנגל האולטימטיבי, המתאים לכולם.
מארז רידיפיין מיט ברכישה ישירה מאתר החברה כולל: צידניות ממותגת שומרת קירור ובה חבילת רידיפיין בורגר פרימיום (2 יחידות), חבילת רידיפיין נקניקיות מרגז (5 יחידות), חבילת רידיפיין קבב בטעם טלה (6 יחידות), צידנית ממותגת וכלים להכנה במנגל במחיר של 119.90 שקלים להזמנה מראש באתר רידיפיין מיט.
ההזמנה מתבצעת מראש כבר כעת, דרך אתר החברה: https://www.redefinemeat.com/he/independence החלוקה תתבצע בנקודות איסוף ייעודיות בפריסה רחבה החל מה-29 לאפריל – יקנעם, חיפה, פרדס חנה, רחובות, תל אביב, רמת גן, יהוד, מודיעין מכבים רעות, ירושלים וכפר סבא (מיקומים מדויקים נמצאים באתר) .
בכל נקודת חלוקה יהיו נציגים מטעם רידיפיין מיט שיתנו מידע על המוצרים והחברה, לצד עמדת מוזיקה ושתיה שתקבל את הרוכשים בנקודות החלוקה באווירה חגיגית לכבוד יום העצמאות. באתר החברה יופיעו הצעות לשלל מתכונים וצורות הכנה של המוצרים.
אשחר בן שטרית, מייסד שותף ומנכ"ל רידיפיין מיט משתף: "עכשיו שהתחלנו למכור את המוצרים שלנו לראשונה להכנה ביתית במספר קצביות בארץ, עשינו מאמצים רבים על מנת לאפשר גם רכישה אונליין דרך האתר שלנו לקראת יום העצמאות בפריסה רחבה, כדי לאפשר לכמה שיותר אנשים להנות מגישה קלה ומהירה למוצרים. זה מדהים שבחג המנגלים הקרוב, החג הכי ישראלי והכי בשרי שיש, כל אחד יוכל להנות מבשר חדש להכנה במנגל הביתי עם משפחה וחברים".
חברת הסטארט-אפ הישראלית שהוקמה בשנת 2018 שמה לעצמה כמטרה לייצר חוויה בשרית מושלמת תוך הגעה למרקם, טעם ועסיסיות כמו בשר מהחי, בשימוש בטכנולוגיה וחומרי גלם צמחיים בלבד.
את מוצרי רידיפיין מיט ניתן להשיג במאות מסעדות מרחבי הארץ ובאירופה הכוללות מסעדות יוקרה, מסעדות סטריט פוד וגופי הסעדה מוסדית, בקצביות נבחרות להכנה ביתית וכעת גם ברכישה אונליין לקראת חגיגות העצמאות.
החברה גייסה בשנה האחרונה מעל ל-135 מיליון דולר כדי להקים מפעל ולהרחיב את הייצור והמחקר בדרכה להפוך לחברת הבשר הגדולה בעולם.