אתר התיירות הבינלאומי I TRAVEL JERUSALEM ייתן מענה לתייר העצמאי בירושלים

במסגרת יישום אסטרטגיית הפנייה לתייר העצמאי המבקר בירושלים הוצגו  שורה של מוצרים תיירותיים המיועדים למבקרים עצמאיים. מדובר בקמפיין שיווק בינלאומי בעלות של מיליוני שקליםjeru4612


עיריית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים הציגו את המוצרים התיירותיים החדשים המיועדים לתייר העצמאי (תייר שאיננו חלק מקבוצה) ובראשם אתר האינטרנט הבינלאומי I travel Jerusalem. פיתוח המוצרים הינו חלק מתפיסה אסטרטגית חדשה, אותה מוביל ראש העיר ניר ברקת בשיתוף עם הרשות לפיתוח ירושלים והממונה על התיירות אילנית מלכיאור, להשקעה בתייר העצמאי.

באמצעות האתר יוכל התייר להזמין מראש את כל המוצרים התיירותיים הנדרשים– טיסה, מלון, רכב, אטרקציות, אירועים וכו'. כאשר הגולש יזין את תאריך החופשה והמערכת תציע לו את כל האטרקציות והאירועים בתאריכים הרלוונטיים. האתר החדש והמוצרים הנוספים, הוקמו כחלק מתפיסה שיווקית כוללת שמטרתה להביא לעיר תיירות איכותית מחו"ל ובד בבד לחזק את תיירות הפנים העצמאית.

{loadposition google03}

האתר החדש מאגד בתוכו את כל המידע ואת כל שירותי התיירות לטובת התיירים מחו"ל ומישראל המעוניינים לבקר בירושלים. מידע שעד כה, רוכז במספר אתרים שונים. הגולשים ייהנו גם מארכיון הוידאו הגדול בעולם על ירושלים באיכות HD . כל משתמש שנרשם לאתר יוכל להגיב על התכנים המתפרסמים, להמליץ עליהם ואף לשתף את חבריו, על בסיס עמוד פרופיל שהגולש יוצר לעצמו. האתר עלה לאוויר בשפה העברית והאנגלית ובהמשך יעלה באיטלקית, רוסית וגרמנית. בשלב מאוחר יותר יתווספו שפות נוספות.

בנוסף לאתר וכחלק מהתפיסה האסטרטגית של פנייה לתייר העצמאי, יושקו עשרות עמדות מידע והזמנת כרטיסים אלקטרוניות אשר יוצבו ברחבי העיר, ובאתרי תיירות דוגמת יד ושם, מוזיאון ישראל, מגדל דוד ועוד. כמו כן, יוצבו ברקודים סלולריים, באמצעותם יוכלו התיירים לקבל פרטים על שורה של אתרים ברחבי העיר – שעות פתיחה וסגירה, עלויות וכו'. בנוסף, יושק אתר סלולרי (web app).

האתר הוא אחד הראשונים בישראל אשר הטמיע את מערכת Street view של חברת גוגל. בעזרתה יוכל כל תייר פוטנציאלי, לשוטט ברחובות הסמוכים לבית המלון, או לאתר שבו ירצה לבקר, בזמן שהוא נמצא אלפי קילומטרים משם.juruqr4612

צוות האתר, אנשי חברת "בן בן גרופ", שהינו בעל מוניטין עשיר של מיזמים תיירותיים ברחבי העולם, מאמין שהעושר הוויזואלי והתוכן הרב המשולבים במיזם, יביאו לשינוי מהותי בתפיסה של ירושלים בעיני קהלים רבים ברחבי העולם.

ניר ברקת, ראש העיר ירושלים ציין כי "ירושלים היא אחד המותגים החזקים ביותר בעולם ולכן החלטנו ליצור קונספט שיווקי חדשני שמיושם פעם ראשונה בארץ ומרכז את כל צורכי התיירים העצמאיים במקום אחד, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ומזמינות. ירושלים עוברת בשנים האחרונות מהפכה תרבותית ותיירותית וממצבת את עצמה כיעד אטרקטיבי ומבוקש יותר ויותר , דבר המתבטא בשבירת שיאים במספר התיירים המגיעים אליה".

משה לאון, יו"ר הרשות לפיתוח ירושלים: "אנו עושים מאמצים ומשקיעים משאבים רבים על מנת לחשוף את הרב תרבותיות של ירושלים. לא רק כעיר דתית והיסטורית, אלא עיר תוססת מלאה בפעילויות תרבות מגוונות. כעת אנו מבקשים ליישם בירושלים תפיסה אסטרטגית חדשה ששמה בראש מעייניה את התייר העצמאי. תייר שהערך המוסף שלו לעיר גבוה בדרך כלל מזה של תיירות הקבוצות".

אילנית מלכיאור הממונה על התיירות ברשות לפיתוח ירושלים: "התפיסה האסטרטגית שלנו על מנת לעמוד ביעד שהציב ראש העיר של 10 מיליון תיירים בשנה, הינה לפנות לתיירים העצמאיים – משפחות, זוגות ובודדים. לשם כך אנחנו מציגים שפה שיווקית חדשה שפונה ישירות לתייר העצמאי ושורה של מוצרים שמטרתם לתת מענה לצרכיו.

אתר I TRAVEL JERUSALEM הוקם באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות על מנת להנגיש את ירושלים לתייר העצמאי. לא עוד חיפוש באינספור אתרים, אלא סוג של one stop shop שנותן מענה לכל הצרכים של התייר העצמאי שלא נעזר בהדרכה מקומית. עמדות המידע שיפרסו בקרוב ברחבי העיר, הברקודים והאתר הסלולארי, יסייעו גם הם לתייר העצמאי במהלך ביקורו בעיר ויעניקו לתיירים מענה ישיר ונוח בכדי שכל תייר יוכל לקבל את כל המידע הרלוונטי לטובת ביקור מושלם בירושלים".

כתובת האתר:www.itraveljerusalem.com

 

צילום: גור דותן

{loadposition google02}