עלית חוזרת לתחום סוכריות הגומי עם גומיפלצת – סוכריות גומי, ללא צבעי מאכל מלאכותיים עם מחית פרי בטעמי פירות וצורות של מפלצות
המהלך ילווה בפעילות שיווקית לחשיפת מפלצות הגומי וסיפורן בפורטל גומיפלצת – אתר אינטרנט אינטראקטיבי עם מגוון משחקים ופעילויות לילדים
{loadposition google03}
לדברי מיכל לוי, מנהלת שיווק בחטיבת תענוג והנאה שטראוס: "החזרה לסוכריות הגומי היא מהלך טבעי עבור מותג עלית, מותג הממתקים המוביל והאהוב בישראל. אנו משיקים סדרת סוכריות גומי בעלת ערך מוסף ללא צבעי מאכל מלאכותיים ובתוספת מחית פרי, יחד עם קונספט ייחודי וחדשני של סוכריות משחק בצורות של מפלצות, שניתן להרכיב ולחבר באופנים שונים, במגוון של טעמים ומרקמים".
מותג עלית מוביל בתחום הסוכריות ללא סוכר עם 66.8 אחוז נתח שוק (סטורנקסט, כספי, מצטבר אוקטובר 2011 שקית לל"ס) ובסגמנט סוכריות טופי פירות עם 62.5 אחוז נתח שוק (סטורנקסט, כספי, מצטבר אוקטובר 2011 ).
סדרת הגומפילצת החדשה כוללת סוכריות גומי בצורת מפלצות נחשים בטעמי פירות חמוצים ובטעמי פירות מתוקים וסוכריות גומי בצורת פרצופים בטעמי פירות חמוצים – אננס, לימון, תות ותפוז, סוכריות גומי בצורת מפלצות להרכבה במרקם מוקצף בטעמי פירות מתוקים – בננה, אננס, תות ותפוז וסוכריות גומי בצורת מפלצות להרכבה בטעמי פירות מתוקים – אננס, תות, לימון וענבים.
מחיר מומלץ לצרכן לאריזת 100 גרם: 6.99 שקל
כשרות: בהשגחת הרבנות הראשית שדרות
צילום: אפרת אשל
{loadposition google02}