מותג היין הלל משיק אתר אינטרנט חדש שמתוכנן לשמש בית ושער לתרבות היין, למסורת ולקידוש. כתובת אתר האינטרנט החדש היא www.hallelwine.co.il הלל הינו מותג יין צעיר ורענן שהביא חדשנות לשוק היינות המתוקים והיינות לקידוש.
סדרת היינות של הלל כוללת מבחר יינות לקידוש ולכל אירוע. אתר האינטרנט החדש של הלל המציג את סיפורו של המותג המביא את אומנות היין לקידוש וגם לרשת האינטרנט.
האתר החדש מזמין את קהל הגולשים ליהנות משיחה אחרת על השבת והחג, המשפחה היהודית החדשה, טעם וקהילה בעולם המודרני. יינות הלל נגישים כעת לכל עולמות התוכן מחיי היומיום: אירועים חגיגיים במשרד ובבית, שמחות, חתונות, בריתות וכמובן טקס הקידוש בליל שישי. באמצעות הגלישה באתר אפשר להכיר מקרוב את החברים החדשים בשולחן המשפחה: יינות איכותיים, בעלי טעם מסורתי, שמספקים חווית טעימה ערכית ומצפונית לצרכן המודע.
{loadposition google03}
משפחת היקב שמה לעצמה למטרה להביא לצרכן הישראלי יינות מסורתיים בהתאם לרוח היהודית, מענבים איכותיים במיוחד ובמתיקות מעודנת. אלה יוצרים שילובי טעמים חדשים שמלווים את הארוחה לאורכה. מסקר שערך המותג הלל נמצא כי קרוב לשני שליש (62 אחוז) ממשקי הבית בישראל נוהגים לערוך קידוש ולהשתמש ביין לקידוש. סדרת הלל הביאה את אומנות היין לקידוש וקצרה מחמאות בקרב מבקרי היין המובילים.
אתר www.hallelwine.co.il מציג שפע מידע על המותג, על היינן פיליפ ליכטנשטיין, על יקב ארזה ומשפחת שור ועל היינות מסדרת הלל המתאימים לקידוש ולכל הארוחה. כמן כן מסייע האתר במציאת חנויות בהן ניתן לרכוש את היינות.
המותג הלל נולד לאחר מאות שנים בהם יין הקידוש לא שינה את צורתו וטעמו. לאור זאת, החליטו ביקב ארזה לחדש ולרענן. היקב הוותיק, ביחד עם פיליפ ליכטנשטיין, יינן צרפתי שהתעסק רוב שנותיו בייצור יין איכות, השקיעו מזמנם וממרצם במשך מספר שנים עד השקת המותג החדש. היינן פיליפ ליכטנשטיין בחר למזג בין מסורות הבית היהודי לתרבות היין הצרפתית. בכרמים הציוריים שבמבואות ירושלים ובאזורי גידול מובחרים אחרים, גדלים ענבי מרלו, שיראז, גרנאש, קריניאן ומורבדר הידועים באיכותם, מהם מופקים את יינות הלל בשיטות מודרניות, ומתמזגים לחוויה רוחנית ומסורתית עשירה בטעמים וניחוחות.
צילום: יחסי ציבור
{loadposition google02}