רשת ההמבורגרים סוסו אנד סאנס יוצאת בפעילות מיתוג חדש. ברשת מסבירים כי במציאות העכשווית והמורכבת, בה השיח הציבורי מתחולל בעוצמה ברשתות החברתיות וגולש מהן למרחב הפיזי , סוסו אנד סאנס , כרשת שצמחה מתוך הרשתות החברתיות, יוצאת במהלך אקטיביסטי בכל ממשקי הפעילות של הרשת מתוך כוונה ליצור שינוי והשפעה בקרב קהל לקוחותיה ולעודד אותם למעורבות אמיתית מבלי להתעלם מהבעיה.
רשת סוסו אנד סאנס יוצאת במהלך מיתוג מחדש הכולל זהות מותגית חדשה, שפה מיתוגית וגיבוש ערכים חדשים הבאים לידי ביטוי בקמפיין דיגיטל תחת המסר : diversity (גיוון).
בקמפיין משתתפים אנשים אמיתיים המציגים פסיפס אנושי שכולל את כל הצבעים והגוונים בחברה , לחיזוק המסר ויצירת חיבור אמוציונאלי וחזק עם הצרכנים כרשת שפונה לכולם מתוך הכלה וקבלת השונה ללא הגדרות וללא תנאים.
במסגרת המהלך, וכביטוי למחויבותה של הרשת לעמוד מאחורי הצהרותיה, ולאפשר ללקוחותיה ולציבור הרחב להיות חלק פעיל, סוסו אנד סאנס תומכת בקבוצת "ים של חברים", הפועלת למען הגברת המודעות ומיגור תופעת החרם על ילדים ובני נוער, ויוצאת בפעילות חברתית.
הפעילות תקודם בקמפיין ממומן על ידי סוסו אנד סאנס ,שיתמוך בהעברת המסר בפלטפורמות הרלוונטיות ותגובה ויזואלית באתר הבית ובסניפי הרשת שיחלקו ללקוחות צמידים צבעונים עליהם מוטבע המסר , זאת בכדי לחזק את השיח וליצור שינוי אמיתי.
כחלק מהמהלך סוסו אנד סאנס מפרסמת אמנה חברתית המצהירה על התחייבותה לפעול למיגור חרמות מכל סוג נגד ילדים, בני נוער ובני אדם ככלל, וקוראת ללקוחותיה ולקהל הרחב להצטרף ולהיות חלק מכך.