איך קרמיט ואנגרי בירדס מפצחים פיסטוקים ?

המותג האמריקאי Wonderful Pistachios מושק בישראל עם קמפיין ייחודיwonderful1112

 

חברת Paramount Farms יצרנית הפיסטוקים הגדולה משיקה בישראל את המותג Wonderful Pistachios. הפיסטוקים המיוצרים בקליפורניה, מבשילים בשמש נפתחים באופן טבעי, נקלים בחום ולא בשמן בשיטה סיבובית ייחודית, כך שהקלייה שווה מכל הצדדים.

 

הפיסטוקים ישווקו בארץ באריזות בגודל של 250 גרם ו-150 גרם ובארבעה טעמים: צ'ילי מתוק, פלפל ומלח, קלוי במלח וללא מלח. ישראל היא המדינה עם הצריכה הגבוהה ביותר של פיסטוקים לנפש בעולם. 85 אחוז מהישראלים צורכים אגוזים לפחות פעם בחודש, ישראלים אוהבים לפצח ביחד ולכל אחד יש את הדרך המיוחדת שלו : 30 אחוז אוכלים מול הטלוויזיה, 28 אחוז אוכלים כמארחים, ו 11 אחוז כשצופים במשחק ספורט.

 

בקמפיין הייחודי יעלו 4 פרסומות שונות הפונות לקהלי יעד שונים. 

קרמיט, בובת הצפרדע הידועה מ"החבובות", אשר מפצח את הפיסטוק בקלות ומדבר על הפיסטוק הירוק והקליפה הירוקה לסביבה ומקשר את דרך הפיצוח שלו לצבעו הירוק. יש לציין כי בימים אלה מככב על מסכים הגדולים סרט "החבובות" בכיכובו של קרמיט ומיס פיגי וקיימת גם פעילות במדיה החברתית.

האחים וינקלהוס, צמד האחים התאומים המפורסם מהסיפור שמאחורי "פייסבוק" (אשר טוענים כי צוקרברג "גנב" להם את הרעיון) מפצחים פיסטוק בקלות ומדברים על ה"דרך היחודית שלהם" לפצח בזהירות.

הציפור האדומה מהמשחק המפורסם ביותר כיום בעולם Angry Birds עפה על הפיסטוק ומפצחת אותו בקלילות. מדובר בסרטון מצויר המהווה הומאז' למשחק עצמו.

Keyboard Cat חתול הלבוש בחולצה ירוקה ומנגן על פסנתר ותוך כדי ניגון מפצח בקלות את הפיסטוק בקלות. Keyboard Cat מפורסם בארה"ב שזכה להרבה התייחסות ברשת.

 

עדי מאיר-צח, מנהלת שיווק: " כניסת המותג Wonderful Pistachios לישראל הינה שיא של עבודת הכנה רבה ואני שמחה לברך על "עלייתו" הרשמית של המותג לארץ. מבחינה שיווקית בחרנו במהלכים יצירתיים ובעלי תעוזה והומור שאי אפשר להשאר אדיש אליהם. הקמפיין הייחודי פונה למספר לקהלי יעד שונים ומאופיין בקריצה, בחוש הומור והפשטות אשר נותנת למוצר לדבר בעד עצמו. אנו רוצים שהצרכנים יטעמו את הפיסטוקים שלנו ויחושו גם הם "בטעם המפצח".

 

הקמפיין יעלה בטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה" אשר בצע התאמות לפרסומות האמריקאיות. הקמפיין יהיה באוויר כ- 5 שבועות.

 

קרדיטים:

משרד פרסום עולמי – In-house advertising agency Firestsation

משרד פרסום בישראל "לעומק התודעה"

 

צילום: יחסי ציבור

 

{loadposition google02}