כחלק מהרצון להנגיש את היין לאנשים ולהפוך אותו למוצר שקל יותר "להתחבר אליו", הפיקו ביקב טוליפ גלויות בעבור כל אחד מיינות היקב; אשר בכל גלויה אימג' וסלוגן, המתאר את היין בצורה "קצת אחרת"
שלדעת אנשי היקב מעניקים את התחושה והטעמים של היין וסגנונו.
"חשוב לנו, שכמה שיותר אנשים יאהבו את המשקה הזה, שהוא הרבה יותר ממשקה, שכן מהווה גם חוויה תרבותית וקולינרית, המקרבת בין חברים ואנשים. וחשבנו שאולי לאנשים יהיה קל יותר להתחבר ליין דרך רגשות ואימג'ים, וכל זאת מבלי לפגוע כמובן באיכות ובחשיבות המוצר.
לדוגמא: פעמים רבות מילים מעולם היין, דוגמת "עפיצות", "גוף" ו"דומדמניות" – מקשות על אנשים לנסות את המוצר ולחבב אותו; אז חשבנו שאולי צילום של פרח אביבי וסקרנות של ילדה, אשר דרכם אף יקבלו תחושה של יין קיצי ושמח, ומשפט כגון "Be Different, Be Frank…", אשר מציג משהו מעט שונה – יהפכו את החוויה למזמינה ונעימה יותר", מסר רועי יצחקי, בעלים ומנכ"ל יקב טוליפ.
יקב טוליפ הינו יקב בוטיק משפחתי, בבעלות ובניהול משפחת יצחקי, הממוקם בכפר תקווה, שבקריית טבעון. יינות היקב איכותיים ויוקרתיים ביותר, וזאת בין היתר באמצעות שימוש בענבים מהכרמים הטובים ביותר, דרך שימוש בטכנולוגיות ותהליכי יצור מובילים ומתקדמים ביותר ועוד. בנוסף, יינות היקב מעניקים תמורה מלאה למחיר; ועשייתם נעשית תוך פעילות תרומה לקהילת כפר תקווה, בה מתגוררים בעלי מגבלות וצרכים מיוחדים.
למידע ולפרטים נוספים: www.tulip-winery.co.il
עיצוב ישראל יוסף
{loadposition google02}