גרניני – מותג משקאות חדש בקטגוריית סופר פרימיום

מותג משקאות הפירות גרניני (GRANINI) הגיע לישראל. גרניני הוא מותג משקאות מצרפת הממוצב בקטגורית הסופר פרימיום – המוצר משווק ב- 79 מדינות בעולםgranini31712b



המשקה מכיל בין 25 ל-100 אחוז פרי, בהתאם לסוג הפרי ואופיו ומשווק ברחבי העולם ב- 38 טעמים בהם קיווי, בננה, משמש, תות שדה (שגם ישווקו בישראל) ועוד 34 טעמים שונים. מייבאת את המשקה לישראל חברת סאוור משקאות שבחרה את ארבעת הטעמים שישווקו בישראל לאחר ביצוע קבוצות מיקוד בישראל עם לקוחות מקהל המטרה שטעמו את המשקאות והמליצו על הטעמים המומלצים על ידם לשיווק בישראל. ארבעת הטעמים הראשונים שמיובאים נבחרו לייצג את הטעם הישראלי ובחברה מציינים ששאר 34 הטעמים ייובאו לישראל בעתיד. 

חברת סאוור משקאות ישראל הוקמה על ידי שלושה אחים ממשפחת עובדיה, בתמיכתה של קרן שמש לעידוד יזמים צעירים), ומהווה כזרוע הישראלית של החברה הצרפתית Eckes Granini Group Gmgbh. החברה החלה בימים אלה בשיווקו מותג המשקאות החדש GRANINI. מדובר בסדרה בת 38 טעמים של משקאות קלים, עם ערכים בריאותיים, המכילים בין 25 ל-100 אחוז פרי. הסדרה משווקת בהצלחה רבה בקטגוריית הסופר פרימיום בכ -79 מדינות בעולם. מחירו של בקבוק גרניני לצרכן נע בין 12-16 שקל, בהתאם לאופי נקודת המכירה.

{loadposition google03}

ארבעת הטעמים שישווקו בארץ בשלב הראשון הם משמש, תות שדה, קיווי ובננה. המשקאות פונים לקהל סוציו אקונומי גבוה ומשווקים בקטגוריית סופר פרימיום. נודע כי השפים משה שגב וניר צוק  כבר משתפים פעולה וניתן להשיג במתמחי המסעדות שלהם את סדרת המשקאות החדשה. בימים אלה חתמה החברה הסכם עם רשת קפה ג'ו והמשקאות ישווקו בבתי הקפה של הרשת. קפה ג'ו נרכשה לאחרונה על ידי חברת דלק ונמצאת בתנופת פיתוח משמעותית. בשלב הזה המשקאות אינם משווקים ברשתות שיווק או פיצוציות, אולם בחברה מעריכים כי זה השלב הבא. 

כאמור, היבואנים של גרניני הם שלושה אחים: גבי, לירן ואור עובדיה, שנסעו לפני שנתיים לחופשה בחו"ל, גילו ממש במקרה את טעמו של המשקה סוואר והתאהבו. לאחר משא ומתן ארוך, שתי פגישות עם הנהלת החברה ומהלך לייצור קו מוצרים כשר, החלו האחרים לייבא את המשקה לישראל. שניים מהאחים באים מענף חיי הלילה והבארים ושלישי הוא אנימטור שהחליט לעשות הסבה מקצועית לעולם העסקים. גרניני הוא המוצר הראשון שהם מייבאים בתחום המזון ובקרוב הם שוקלים להתחיל לייבא מוצרי מזון נוספים בהם רוטב חריף במיוחד ומוצרים נוספים. 

השלושה שגדלו בראשון לציון, פנו לקרן שמש לעידוד יזמים צעירים, הצטרפו לתוכנית הקמת העסק החדש שלהם ביחד עם המנטור- דני בר – עיתונאי המתמחה בתחום המשקאות. 

המשקאות כשרים וניתן להשיג אותם בבקבוקי זכוכית מעוצבים של 220 / 250 / 330 מ"ל. המחיר, כאמור, בין 12-16 שקל.

דוח המבקר: טעמנו את ארבעת הטעמים שמיובאים לארץ. הילדים התחברו לטעם של הבננה והמבוגרים לתות שדה. טועם שחי שנים ארוכות בחו"ל ציין שטעמים מוצלחים נוספים הם תפוז ומנדרינה. מוצר מומלץ למי שמחפש משקה טבעי מעניין ולא מוגז.

צילום ולדימיר אסקין

{loadposition google02}