גלידת שטראוס משיקה מוצר חדש בתחום הקפה הקר: CAFÉ ZERO אייס קפה קרמי במגוון טעמים – קפוצינו, אספרסו ומוקהצ'ינו. המוצר ישווק בשלב ראשון בחנויות נוחות ופיצוציות נבחרות ברחבי הארץ
CAFÉ ZERO הוא קפה קרמי קר עם שילוב של קרח. CAFÉ ZERO כולל שכבה קרמית ומתחתיה שכבת קריסטלי קרח בטעמים. CAFÉ ZERO נמצא בין עולם הגלידה מבחינת הטקסטורה ובין עולם המשקאות הקרים – ניתן לשתות את CAFÉ ZERO בקש או לאכול אותו בכפית! במחקר שנעשה בקרב צרכנים המוצר נתפס כדרך חדשה שונה ומעניינת לצרוך קפה.
על פי הערכות בישראל נמכרות כ-30 מליון כוסות אייס קפה בשנה- בעיקר בבתי קפה, קיוסקים וחנויות נוחות. קהל היעד העיקרי של הקטגוריה הינם צעירים בני 18-30 בעלי סגנון חיים אורבני ומאמצי חדשנויות, הנמצאים בתנועה בלתי פוסקת ומחפשים הפסקות. הזדמנויות הצריכה של הקטגוריה רבות ומגוונות- בחוף הים, בפארקים, בזמן שופינג, תחנות רכבת ועוד.
פיתוח המוצר כלל שימוש בטכנולוגיה חדשה IPIT, פטנט רשום של יוניליוור העולמית, המבוססת על הוספת קריסטלי קרח. הסדרה כוללת בשלב הראשון שלושה טעמים: אספרסו, קפוצינו ומוקהצינו.
מתכוני CAFÉ ZERO פותחו על ידי יוניליוור איטליה ומבוססים על מתכונים איטלקיים ייחודיים, התואמים את הסטנדרטים של משקאות הקפה האיטלקיים, המיועדים עבור קהל אוהבי הקפה. מרכיביו העיקריים הם תמצית אספרסו, פולי קפה איכותיים, חלב וקריסטלי קרח. המוצר הושק בעולם לפני כארבע שנים וזכה להצלחה באיטליה, ספרד, הולנד, בלגיה, יוון וטורקיה בשנת 2010 לבד נמכרו מיליוני כוסות באיטליה ומאות אלפי כוסות במדינות באירופה כמו יוון, ספרד, בלגיה ועוד.
יורם אביגד מנהל היחידה העסקית גלידת שטראוס:" גלידת שטראוס מובילת שוק הגלידה בישראל גאה להשיק חדשנות נוספת לקיץ 2012- CAFÉ ZERO. המוצר הוא תוצר נוסף של שיתוף הפעולה המוצלח בין גלידת שטראוס ליוניליוור. כמובילי השוק וכחלק מהתפיסה האסטרטגית של חברתנו, אנו מחויבים לזהות מגמות צרכניות עדכניות בקרב קהלי היעד השונים, לפתח מגמות, להגדיל, להרחיב ולמתוח את שוק הגלידה לעולמות חדשים, לחדש ולגוון כל העת, תוך מתן מענה לצרכים המשתנים של קהל צרכנינו. השקת אייס קפה זירו באה בעקבות זיהוי הפוטנציאל הקיים בשוק האייס קפה מחד ופיתוח הזדמנויות צריכה חדשות מאידך: הצרכן מחפש אלטרנטיבה נוחה וטעימה לצריכת קפה קר בתנועה מחוץ לבית וחוויה מיוחדת של טעם ומרקם. אנו בטוחים כי השקתו תהפוך את הקיץ הישראלי למהנה הרבה יותר"
CAFÉ ZERO בטעם אספרסו מוצע במשקל 155 גרם וטעמי קפוצ'ינו ומוקהצי'נו מוצעים במשקל 165 גרם. , במחיר מומלץ לצרכן של 12 שקל
למוצרים כשרות כK ובאישור הרבנות הראשית הישראלית.
צילום: יחסי ציבור
{loadposition google02}