אסם נסטלה נכנסת לתחום חטיפי הצ'יפס עם אסם CHIPS

אסם נסטלה, נכנסת לסגמנט חטיפי הצ'יפס, ומשיקה את סדרת CHIPS אסם. בשלב הראשון הסדרה תכלול ארבעה סוגים שונים של צ'יפס – צ'יפס קלאסי, צ'פס BBQ, צ'יפס צ'ילי וצ'יפס WAVY. בשלב השני יתווסף מוצר נוסף בסדרה, צ'יפס בטכנולוגיית Hand cooked . הסדרה החדשה תעלה על המדפים בחודש ספטמבר 2023.

אסם צ'יפס צילום סטודיו אסם
אסם צ'יפס צילום סטודיו אסם

לפי נתוני סטורנקסט, סגמנט הצ'יפס מהווה כ-30 אחוז מצריכת החטיפים בישראל ומגלגל בשנה כ-430 מיליון שקלים. שיעור הצמיחה בשנים האחרונות עמד בממוצע על יותר מ-5 אחוז בשנה.

מסקר שנערך על ידי KANTAR  (על פי סקר אינטרנטי של חברת KANTAR, יולי 2023) נמצא כי התכונה החשובה ביותר לצרכנים בחטיפי צ'יפס היא הקריספיות. לכן, בפיתוח המוצר שמה על כך אסם נסטלה דגש רב ואכן במבחני טעימה שנערכו על ידי מכון KANTAR נמצא כי CHIPS אסם קיבל את הציון הגבוה באהדה למרקם ובפריכות בהשוואה לבנצ'מרק בקטגורית הצ'יפס בישראל.

הסדרה כוללת כאמור ארבעה סוגים וטעמים כך שכל צרכני הצ'יפס יוכלו למצוא את החטיף המדויק עבורם. הסדרה הקלאסית כוללת: צ'יפס קלאסי – פרוסות תפוחי אדמה פריכות בטעם טבעי, צ'יפס BBQ – צ'יפס קלאסי בטעם ברביקיו מעושן, צ'יפס צ'ילי – צ'יפס קלאסי בטעם פלפל צ'ילי מעודן. לצד זאת יוצע צ'יפס Wavy – צ'יפס גלי בטעם טבעי לפריכות מקסימאלית. בשלב השני של ההשקה יושק צ'יפס Hand cooked.

מנכ"ל חטיבת החטיפים והמאפים באסם נסטלה נחום זיימן: "כמובילת שוק החטיפים בישראל, אסם שוקדת כל הזמן על טיוב פורטפוליו המותגים והמוצרים, על מנת לתת מענה מיטבי לצרכני הקטגוריה. בשנה האחרונה עבדנו על פיתוח מותג צ'יפס חדש שיוכל לספק חווית טעם מצוינת וערך מוסף לצרכנים בישראל. על בסיס התוצאה הסופית של פיתוח המוצר, אנו מאמינים כי סדרת CHIPS אסם תרכוש קהל צרכנים נאמן ותתפוס נתח שוק משמעותי בסגמנט".

צ'יפס ה- Hand Cooked הינו צ'יפס בטכנולוגית  Hand cook (Kettle Chips) המיוצר בשיטת המדמה הכנה מסורתית ביתית, המייצרת חווית צ'יפס קריספית במיוחד.

המוצרים יושקו בכשרות בד"ץ שארית ישראל ובד"ץ מחזיקי הדת.

כלל הסדרה הינה ללא סימונים אדומים.