בכל מקרר בסופרמרקט ברחבי העולם או בחנויות נוחות בתחנות דלק אפשר למצוא סוגים רבים של קפה קר. בישראל עד היום המוצר פחות היה נפוץ. תנובה משיקה סדרת כוסות קפה קר To Go ותהיה הראשונה להציע קפה קר עם חלב טרי.
הסדרה כוללת שלושה טעמים של קפה קר to go: קפוצ'ינו, לאטה ולאטה שוקולד – משקה חלב עם שוקולד וקפה בסגנון לאטה. המשקאות מגיעים בכוסות של 230 מ"ל.
הקפה מיוצר מפולי קפה מברזיל המעניקים למשקה טעם עשיר. כמו כן, בשונה מכלל המוצרים הקיימים כיום בשוק הקפה הקר, סדרת הקפה הקר של תנובה היא היחידה שמבוססת על חלב טרי ולא חלב עמיד, מה שמוסיף גם כן לטעם. תוקף המוצרים כ-30 יום.
ישראל היא מדינה חמה וישראליים ידועים כחובבי קפה, השילוב בין השניים מייצר צורך ממשי לפתרון טעים ואיכותי לשתייה על הדרך.
לדברי מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק בחטיבת החלב: "ישראלים הם חובבי קפה חם וקר וצורכים אותו כמה פעמים ביום. הביקוש לקפה כתחליף לשתייה אישית קרה על הדרך גדל. לפי נתוני Fortune business insights" צריכת משקאות הקפה האישיים נמצאת במגמת צמיחה בעולם, והשוק צפוי לגלגל מעל 42 מיליארד דולר עד שנת 2027, צמיחה של 8.31% ביחס לשנת 2019. גם בישראל, שוק משקאות הקפה האישיים בכוסות נמצא בצמיחה, כאשר לפי נתוני סטורנקסט בשנת 2021 הוא נאמד במעל 41 מיליון שקל וצמח בכ-42% ביחס לשנת 2019. הפתרון שלנו נותן מענה למגמה, ומספק ערך מוסף בטעם בזכות השימוש בחלב טרי שמקנה לו טעם מצוין, כפי שאוהבים הצרכנים הישראלים".
כוסות קפה קר של תנובה, 230 מ"ל
ניתן להשיג ברשתות המזון ונקודות המכירה
טווח מחירים ע"פ אתר פרייסז – משקה קר תנובה: 6.40 – 9.90 שקלים.