הישראלי הממוצע צורך כ-3.6 קילוגרם פופקורן בממוצע בשנה. חברת וילי פוד משיקה חטיף פופקורן בטעמים: שוקולד, קרמל, קוקוס ופירות שיימכרו בחנויות וברשתות השיווק הנבחרות.
בימים האחרונים הגיע לחנויות ולרשתות השיווק חטיף חדש: פופקורן בטעמים שונים מבית וילי פוד. בשנים האחרונות פורסם כי שליש ממשקי הבית בישראל משלבים את הפופקורן בסל הקניות שלהם ומשפחה ממוצעת מכינה בחודש שלוש שקיות של גרעיני תירס מתפצחים במיקרוגל הביתי.
מאז יצאה לדרך הרפורמה במסגרתה ניתן להביא פופקורן וחטיפים מהבית גם אל בתי הקולנוע, הישראלים מחפשים את הדבר המתוק הבא – וכעת הוא מגיע על ידי חברת וילי פוד בייבוא ישיר מהעולם.
המוצר נמכר במחיר ממוצע של 7.90 שקלים
חטיף פופקורן מגיע בטעמי שוקולד, קרמל, קוקוס ופירות