שוקולית, המותג המוביל בקטגוריית אבקות להכנת שוקו, משיקה מהדורת קיץ מיוחדת ומוגבלת הכוללת שני טעמים חדשים למשקה הישראלי המוכר והאהוב שוקולית: שוקולית טופי קרמל ושוקולית נוגט. זה הגיוון הראשון מזה כמעט כעשור לטעם המשקה האהוב.
הטעמים החדשים מגיעים באריזות בעיצוב חדש ועדכני, המבוססות על אריזת השוקולית הקלאסית. הטעמים נבחרו לפי מגמות וטרנדים עולמיים וישראליים, בנוסף לטעימות ומחקרי העדפה צרכנית.
משקה השוקו המפורסם הושק על ידי עלית בישראל בשנת 1973 תחת השם "שוקו פלא" וכיום "שוקולית" היא המותג המוביל בסגמנט השוקו, עם נתח השוק הגבוה ביותר מבין המתחרים. לפי נתוני סטורנקסט (2021), שווי השוק של קטגוריית אבקות השוקו מוערך בכ-52 מיליון שקלים.
משקל: 500 גרם
כשרות: בד"צ העדה החרדית
חיי מדף: שנה
החל מחודש יולי במדפי רשתות השיווק
מחיר באתר Pricez