תאגיד בקרדי בקמפיין עולמי : משחק טניס אינטרנטי מול אלוף העולם רפאל נדל

תאגיד בקרדי מרטיני מזמין את הצרכנים להשתתף במשחק טניס וירטואלי מול הטניסאי רפאל נדל, 10 פעמים אלוף הגרנד סלם, כחלק מהקמפיין העולמי של התאגיד תחת השם "אלופים שותים באחריות"רפאל נדל צילום: יחסי ציבור

 

המשתתפים שינצחו את האלוף במשחק הוירטואלי באמצעות רובוט יזכו לטוס עם חבר נוסף למיורקה שבספרד, שם יפגשו באופן אישי את נדאל והרובוט, ואף יוכלו להתמודד מול רפאל נדאל במשחק טניס אמיתי, הפעם פנים מול פנים, באמצעות שליטה על הרובוט.

 

התחרות היא דרך אתר פייסבוק ייעודי תחת הכתובת: Facebook.com/championsdrinkresponsibly

 

את המסר לשתייה באחריות מעביר נדאל לפני כל תחילת משחק וירטואלי, המזכיר לשחקנים כי "אלופים אמיתיים יודעים איפה הקו נמצא. שתו באחריות". המשחק יעלה עד 31 במרץ 2012.

 

קמפיין השתיה באחריות של תאגיד בקרדי הושק לראשונה ב- 2008 עם אלוף פורמולה 1 מייקל שומאכר תחת הכותרת "שתיה ונהיגה לא מתערבבים".

 

לדברי מנהל מותג בקרדי העולמי ג'ק מקדונלד: "באמצעות הקמפיין העולמי "אלופים שותים באחריות", אנו מעוניינים ב"בקארדי מרטיני" לחזק את המודעות והשליטה העצמית בשתיית אלכוהול , וזאת באמצעות אפליקציה ייעודית בפייסבוק המדמה שליטה עצמית בשתיית אלכוהול. אנו מזמנים את הקהל הרחב מעל גיל 18 להיות חופשיים, להגיע וליהנות מהמשחק עם רפאל נאדל. וכך אולי לזכות להתמודד מולו במשחק טניס אמיתי"

 

בקרדי מרטיני בע"מ היא אחת מחברות האלכוהול הגדולות בעולם, בעלת מגוון מוצרים. החברה קיימת כ-30 שנה, ופועלת לפי 4 ערכים מרכזיים: פרודוקטיביות, נטילת אחריות, יצירתיות ועבודת צוות.מטה החברה ממוקם בווינצ'סטר, אנגליה. בין מוצריה המשווקים בעולם: בומביי ספייר, מרטיני, גרייגוס, דיואר'ס, אריסטוף, בנדיקטין, וויליאם לאוסון ובקרדי.

 

צילום: יחסי ציבור

 

{loadposition google02}