הושקה נבחרת המשפיענים של KFC 

רשת KFC המונה 10 סניפים בישראל, משיקה פעילות שנתית רחבה עם נבחרת משפיעני רשת  שאוהבים את המותג. הפעילות של נבחרת המשפיענים KFC תתקיים באופן רציף (Always On) ולא רק בסמוך לפתיחת מסעדות חדשות כפי שהיה עד כה.

נבחרת המשפיענים של KFC וסמנכל השיווק אלון וינשטוק צילום ערן קליגר
נבחרת המשפיענים של KFC וסמנכל השיווק אלון וינשטוק צילום ערן קליגר

נבחרת המשפיענים של KFC, שהתכנים שלהם ייחשפו למיליוני ישראלים, לוהקו לנבחרת בראש ובראשונה בשל אהבתם לעוף של KFC והתאמתם ל-DNA של המותג. הנבחרת כוללת פודיז וקומיקאים פופולריים מהקהל הכללי וכן מהמגזר הערבי, שיפעלו ברשתות השונות – פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק. בין השמות תוכלו למצוא את דניאל עמית, גל זהבי, מתן פרץ, שירלי לוי, נגהם חגלי, ויוסף ג׳ווארי.

עומר זיידנר, מנכ"ל KFC  בישראל. ״ KFC הגיעה לישראל עם מטרה ברורה להביא את הטעם הנפלא של הרשת לכל אחת ואחד. אנו רואים בשימוש במשפיענים ויוצרי תוכן צעירים ומקוריים הגשמה של ערכי הרשת והמייסד קולונל סנדרס, שקידם מעל לכל גישה של הומור, הכנסת אורחים ויצירת קשר בלתי אמצעי עם האורחים במסעדות הרשת. אני נלהב לראות מה ייצרו עבור המותג המשפיענים שלנו״.

אלון וינשטוק סמנכל שיווק kfc: ״מגוון הקהלים שחושקים ב-KFC הינו רחב במיוחד ולכן החלטנו על הרכבת נבחרת משפיענים מגוונת . לאחר תהליך סינון ארוך, הרכבנו נבחרת מנצחת הכוללת נשים וגברים מובילים בעל השפעה רחבה באינסטגרם וטיק טוק, שהדבר היחידי שמשותף לכל אחת ואחד-הקרייב האמיתי לעוף המפורסם בעולם. אני מודה לכל אחד ואחת מהם על ההרפתקאה הטעימה המשותפת שהתחלנו היום ומצפה לעוד המון רגעים בלתי נשכחים ומהנים עם KFC״

חברת KFC היא חברת בת של יאם! ברנדז (NYSE: YUM.) , רשת מסעדות עוף בינלאומית עם היסטוריה בת עשרות שנים של הצלחה וחדשנות. הסיפור של KFC התחיל עם טבח אחד, קולונל הרלנד סנדרס אשר יצר את מתכון ה- finger likin’ goodלפני מעל ל-75 שנה, וחרט אותו על גב דלת המטבח שלו. כיום אנו עדיין עובדים לפי אותה נוסחה מוצלחת שבה טבחים מקצועיים מצפים את העוף הטרי בצורה מסורתית ביותר מ-25,000 מסעדות וביותר מ-142 מדינות ברחבי העולם. למידע נוסף: www.kfc.co.il