יפאורה משיקה RC COLA בפחית סליק מעוצבת בליווי קמפיין תדמיתי חדש. RC קולה הושק בישראל ב- 1945 והיום הוא מהווה 11 אחוז משוק הקולה. בסקרים שנעשו מתקבל כי רב הציבור לא יודע שהמותג הוא מותג אמריקאי אותנטי, שהושק בתקופה מקבילה למותג קוקה קולה.
מטרת השפה החדשה והסרטים היא להגדיל את המודעות למקור האמיתי של המותג Columbus Since 1905 לצורך כך אומצה השפה הבינלאומית של RC המשתמשת באייקונים אמריקאים מוכרים משנות ה-50 ובסרטים מככבות דמויות אמריקאיות קלאסיות אך צבעוניות ומלאות הומור – כיאה לשפת המותג.
הקמפיין החדש בהיקף של 6.5 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, כולל סרטי פרסומת בטלוויזיה ערוצים 2, 10 ו-24 , בבתי הקולנוע ובמדיות החברתיות תחת הסיסמא:"RC cola, surprise yourself" ובא לתמוך בהשקת המהדורות המוגבלות לקיץ, מארז שישיה במהדורה מיוחדת ופחית סליק מעוצבת.
הקמפיין החדש של RC cola מציג סיטואציות קומיות בהשתתפות דמויות אמריקאיות טיפוסיות הלקוחות מהתרבות האמריקאית: אלביס, מלצרית בדיינר ומתאגרף WWF. בכך ממשיכה RC COLA לחזק את המותג לארץ המקור שלו, אמריקה
על פי נתוני נילסן, ההיקף השנתי של שוק הקולה בישראל עומד על כ 240 מיליון ליטר ובהיקף כספי של מעל 900 מליון שקל. RC קולה הוא המותג השני בגודלו בקטגוריה עם נתח שוק של כ-11 אחוז. שוק הקולה מתחלק ל-30 אחוז משקאות דיאט ו-70 אחוז משקאות רגילים (על פי נתוני נילסן 5/2012 MAT).
לצד הקמפיין משיקה RC COLA פחיות "סליק" מעוצבות במהדורה מוגבלת. מחיר מומלץ : 7 שקל לפחית
ניתן להשיג בחנויות נוחות, קיוסקים ופיצוציות.
את מארז השישיה המעוצב ניתן למצוא בכל הרשתות (שופרסל, מגה) ובחנויות שוק פרטי במחיר מומלץ של 24.90 שקל
קרדיטים קמפיין
חברת הפקה : ראבל
עורך: יאיר תמיר
צלם: אבי קרפיק
בית פוסט וסאונד: ברודקאסט
במאית: נירית ירון
מנהלת צוות קריאייטיב: מיטל שקדי
ארט דירקטור: ולדי סרז'בסקי
צילום סטודיו דנגוט
{loadposition google02}