שוופס נכנסת לקטגוריית הלמון ליים

לראשונה מותג Schweppes נכנס לקטגורית הלמון ליים. יפאורה משיקה לקיץ את סדרת Schweppes lemon בטעמים החדשים: למון ליים, דיאט למון ליים, לימונייד ולימונדה ורודהschweps29612


יפאורה, הודיעה על השקת הסדרה החדשה, המבשרת כניסה של שחקן חדש לקטגורית הלמון-ליים ובחברה מצהירים כי הם פועלים מתוך מטרה לשנות את חוקי המשחק ולהביא משב רוח מרענן לקטגוריה. המהלך ילווה בקמפיין פרסומי בהשקעה של 9 מיליון שקל ויעלה בטלוויזיה, עיתונות, שלטי חוצות, בתי קולנוע וקד"מ חוויתי

לדברי טל מלכה-סלהוב: "המותג Schweppes הינו מותג בינלאומי יוקרתי הפונה לקהל יעד בוגר אשר מחפש ויודע להעריך, משקאות מעניינים ואיכותיים. השקת טעמי הלימון נותנים מענה לצרכני משקאות הלמון-ליים המהווים כ-50 אחוז מהמכר בשוק הנון קולה".

מסקר שערכה חברת טלסקר עבור יפאורה לרגל השקת הסדרה עולה כי משקאות לימוניים עדיפים על הישראלים על פני כל טעם אחר. 50 אחוז מהנשאלים מעדיפים משקאות בטעמים לימוניים, בעוד שבמקום השני קיימת העדפה למשקאות בטעמי תפוזים ותפוחים.

שוק הנון קולה, משקאות מוגזים "שאינם קולה", מהווה 15 אחוז כמותי ו 13 אחוז כספי משוק המשקאות הקלים, ללא מים מינרלים (נילסן, 1-4/2012).שוק הנון קולה מתחלק לשלוש קטגוריות עיקריות: 25 אחוז מוגזים עם פרי, 25 אחוז מוגזים צבעוניים ואורנג' ו-50 אחוז משקאות מוגזים למון ליים.

השקת סדרת Schweppes lemon מרחיבה את מגוון המוצרים של המותג, ומבשרת על כניסת רגל של שחקן פרימיום חדש בקטגורית הלמון ליים שנשלטה עד היום על ידי המותגים ספרייט ו-7Up. המותג Schweppes מוביל בכל קטגוריה בה פועל וכנסיתו לקטגורית הלמון ליים עתידה לשנות את מאזן הכוחות בקטגוריה, תוך לקיחת נתח שוק משמעותי מהשחקנים הקיימים כיום.

הסדרה כוללת ארבעה טעמים מפנקים: למון ליים, דיאט למון ליים, לימונייד ולימונדה ורודה בקבוקים משפחתים 1.5 ליטר במחיר מומלץ לצרכן של 6.99 שקל.

צילום קית גלסמן

{loadposition google02}