יפאורה מציגה אריזות חדשות ולוגו חדש לבקבוקי ספרינג וספרינגטי. ספרינג הציג גידול כמותי של 46 אחוז בשליש הראשון של 2012 מול 2011 (נילסן, אפריל 2012)
לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "מדובר במהלך אסטרטגי נרחב, בהיקף כולל של 7 מיליון שקל עבור סדרת המשקאות המצליחה ספרינג וספרינגטי. מטרת המהלך ליצור מטרייה תדמיתית אחת אחידה לכל סדרות המוצרים של ספרינג, מבלי לוותר על נכסי המותג ובידולו מול מתחריו בקטגוריית המיצים".
השפה החדשה של המותג תבוא לידי ביטוי בעדכון הלוגו והחלפת האריזות בכל סדרות ספרינג (משק"ל ונקטר) ובסדרת התה הקר – ספרינגטי למראה קליל עדכני וצעיר יותר. כל האריזות עוצבו בסגנון המעביר את העושר הפירותי והאקזוטיות המאפיינים את המותג.
טל מלכה-סלהוב הוסיפה: "המותג ספרינג מתחזק בשוק המשקאות ובסקרי הצרכנים אף יותר. אנו מאמינים כי האריזות החדשות יאפשרו לנו להמשיך את המומנטום ולייצר בולטות גדולה ויחד עם זאת לשמור על זיהוי הסדרות האהובות בקרב צרכני המותג."
על הקטגוריה בישראל נילסן כספי/כמותי אפריל 2012
קטגוריית המיצים בישראל נמדדת בכ –666 מליון שקל ו- 112,124 אלפי ליטר (שנה מתגלגלת, אפריל 2012). ספרינג, מחזיק נתח שוק כמותי של 25 אחוז בקטגוריית המשקאות הקלים ונתח שוק כספי של 24 אחוז (YTD, אפריל 2012). זוהי עלייה של 9 נקודות בנתח השוק הכמותי בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד. בנוסף, מוביל המותג את קטגוריית הנקטר עם נתח שוק כמותי של 62 אחוז בהשוואה ל 53 אחוז בתקופה מקבילה אשתקד (YTD, אפריל 2012).
את מהלך השיווק ילווה קמפיין תדמיתי חדש שצולם בתאילנד מטרת הקמפיין לחזק את החיבור האמוציונאלי של הצרכנים עם המותג והרחבת הרלוונטיות של המותג ספרינג לקהלים נוספים באמצעות תקשור סדרת התה הקר לקראת חודשי הקיץ.
את הקמפיין תלווה הסיסמא :"אל תפריעו לי באמצע הספרינגטי". קמפיין התדמית יכלול סרט טלוויזיה, ומדיות תומכות נוספות בהשקעה כוללת של 7 מליון שקל.
טעמי סדררת ספרינג וספרינגטי: במחיר מומלץ לצרכן 5.5 – 7.5 שקל לבקבוק 1.5 ליטר
צילום: סטודיו אדלר
{loadposition google02}