טירת צבי מציעה אריזה מחולקת לנקניקיות עוף

לקראת יום העצמאות ה-77, טירת צבי מציעה לצרכנים מוצרים חדשים בעולם הנקניקיות. בהתאם לצורך שעלה מהצרכנים, טירת צבי משיקה את "מנה מנה" אריזה מחולקת לנקניקיות עוף, המחולקת לשלוש מנות נפרדות, כשבכל מנה ארבע נקניקיות.

אריזה מחולקת לנקניקיות טירת צבי צילום יחסי ציבור
אריזה מחולקת לנקניקיות עוף טירת צבי צילום יחסי ציבור

המוצר החדש נועד לתת מענה לצרכנים שנוהגים להקפיא נקניקיות ונתקלים בקושי להפרידן כשהן קפואות. בזכות האריזה המחולקת מראש, ניתן להוציא בקלות מנות מדודות, ללא צורך בהתמודדות עם הפרדה ידנית או חיתוך. המוצר מציע פתרון פרקטי ונוח לארוחה טעימה ומשביעה.

בנוסף, טירת צבי משיקה לראשונה את נקניקיות הפרגית באריזה משפחתית של 840 גרם, בנוסף לאריזות 300 גרם. האריזה החדשה מספקת מענה למי שמחפש כמות גדולה יותר, ליוצאים לטיולים ועל האש בתקופה זו.

כמו כן, טירת צבי משיקה נקניקייה מוגזמת – נקניקיית עוף באורך 24 ס"מ, כפול מאורך נקניקיות העוף הקיימות כיום, כך שתתאים ללחמנייה.

לפי נתוני סטורנקסט שוק הנקניקיות בישראל הסתכם בשנת 2024 בכ-258 מיליון שקלים, עם גידול של 4.2% במכירות. גם בחודשיים הראשונים של 2025 נמשכה מגמת העלייה, עם צמיחה של 6.2% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. כ-70% ממכירות הנקניקיות בישראל הן של נקניקיות עוף, הנפוצות בקרב ילדים ומבוגרים כאחד.

קרן דסקל נתן, מנהלת השיווק של טירת צבי: "לקראת חגיגות יום העצמאות, אנו שמחים להשיק שלושה מוצרים חדשים שנועדו להעניק פתרונות נוחים, טעימים ומשביעים לכל ארוחה. המוצרים פותחו עם דגש על חדשנות מותאמת לצרכים המודרניים של הצרכן הישראלי, תוך שמירה על הטעמים האהובים של טירת צבי, ובראשם הטעם הטעים והמוכר של הנקניקיות שכולם אוהבים. כל אחד מהמוצרים מתוכנן להקל על הצרכן ולהפוך את הארוחה לקלה להכנה".

ניתן להשיג ברשתות המזון ובנקודות המכירה ברחבי הארץ.