מסעדת West Side במלון רויאל ביץ תל אביב משיקה תפריט קיץ

המסעדה הכשרה מציעה תפריט ישראלי-ים תיכוני-עכשווי ושירות Valet Parking ללא תשלום tartar27914odedmarom
מסעדת West Side (ווסט סייד), הממוקמת מול הים במלון רויאל ביץ' תל אביב של רשת ישרוטל, משיקה תפריט קיץ חדש. המסעדה, אשר מגישה תפריט ישראלי-ים תיכוני כשר, פתוחה מידי ערב לציבור הרחב (לא רק לאורחי המלון), ומציעה שירותי Valet Parking ללא תשלום (בתיאום מראש).

בין המנות הראשונות המוצעות לבחירה: סלט עגבניות של קיץ ואנשובי עם קרם בזיליקום, ביצה רכה, צנוניות צבעוניות ופירורי לחם שום (54 שקלים); קרפצ'יו בקר אבטיח כבוש עם סלק ורוד כבוש, ג'לי בלסמי, שברי מרנג מלוח ועלים ארומתיים (58 שקלים); טרטר מוסר ים עם גספצ'ו עגבניות ואפרסקים, ירקות פריכים וברוסקטה (65 שקלים); דגים קטנים מהים ממול עם תפוחים סגולים פריכים, איולי חזרת, קרם שרי וטחינה (65 שקלים).

במנות העיקריות אפשר למצוא: פסטה פפרדלה עם קרם עגבניות שרי צהובות, אפונת שלג, בזיל, זיתי קלמטה ופירורי לחם ביתיים בשום וכמהין (68 שקלים); בורי מקומי עם מרק חצילים מעושן, פילה ליים, בטטה מקורמלת בלימון, זיתי טאסוס מיובשים ופפריקה מעושנת (95 שקלים); אנטריקוט עם ראגו של פטריות, שימאג'י בציר פטריות ותפוח אדמה ראטה פריך (135 שקלים).chocobar27914odedmarom

בין הקינוחים המוגשים בתפריט הקיץ: שוקולד בר, מרנג קפוא, פירות טרופיים בזביון שמפניה ועוד.

"אנו מטבח ישראלי, עם נגיעות ים תיכוניות. זה הנוף שלנו, זה הרקע שלנו, וזה גם המטבח שלנו. אנו מתאימים את חומרי הגלם הטריים תמיד לעונות השנה, משתמשים בטכניקות מתקדמות ומובילות, ועושים הכל ברמה הגבוהה ביותר ובעיקר באהבה. שביעות רצון אורחינו היא המטרה אליה אנו שואפים. עבורנו כל מנה היא יצירת אמנות, הפועלת על כל החושים.", אמר גיא מלכה, שף מסעדת ווסט סייד.
West Side – מלון רויאל ביץ' ת"א, הירקון 19, ת"א
שעות פעילות: ימים א'-ה', 19:00-23:00.
להזמנות: 03-7405054, Rt-rest@isrotel.co.il