בורגוס בורגר בר רכשה את רשת בורגרים

שני מותגי המסעדות ימשיכו לפעול בנפרד ולא ייעשה ביניהם מיזוג. לרשת בורגרים 49 סניפים ו-21 בהקמהbbb6914
רשת המסעדות BBB בורגוס בורגר בר, שבבעלות אנשי העסקים רון שולמן (40 אחוז), ירון ישראל (40 אחוז) ואהובה תורג'מן (20 אחוז) המשמשת גם כמנכ"ל, חתמה עם הסכם לרכישת רשת המסעדות בורגרים, תמורת 23 מיליון שקלים.

רשת המסעדות בורגרים, שבבעלות אורן לוני מונה כיום כ- 49 סניפים ברחבי הארץ המופעלים על ידי זכיינים, ו- 21 סניפים נוספים הנמצאים בשלבי הקמה. עד סוף שנת 2015 צפויים להיפתח 15 סניפים נוספים.

שתי הרשתות פועלות בשווקים שונים: רשת בורגרים מתחרה בעיקר ברשתות הפאסט פוד מקדונלד'ס ובורגראנץ', לעומת רשת BBB בורגוס המתחרה ברשתות ההמבורגרים הפועלים כמסעדה, כמו: מוזס, בלאק בורגר וולפיינטס ואגאדיר. ארוחה של זוג מיני המבורגרים ותוספת תעלה 43 שקלים (ללא שתיה) ושלושה מיני המבורגרים עם תוספת יעלו 53 שקלים. שתיה תוסיף למחיר הארוחה 9 שקלים. משקלו של כל המבורגר הוא 80 גרם. בתפריט יש גם ארוחות עסקיות בצהריים וארוחות לילה. ברשת BBB מחיר המבורגר 160 גרם הוא 42 שקלים, מחיר המבורגר 220 גרם הוא 48 שקלים ומחיר המבורגר 300 גרם הוא 54 שקלים. מחירי תוספות נעים בין 12-25 שקלים ושתיה קלה 13 שקלים. 

לדברי אהובה תורג'מן מנכ"ל ומבעלי רשת BBB בורגוס בורגר בר: "נשמור על המותג בורגרים עם ערכיו ושני מותגי המסעדות ימשיכו לפעול כרשתות נפרדות, ולא ייעשה בניהם מיזוג. סניפי רשת בורגרים הם חוויה אחרת ושונה מ BBB בורגוס בורגר בר. סניפי רשת בורגרים משתרעים של שטח של כ- 70 מ"ר, עלות הקמת סניף נאמד בכ- 500 אלף שקלים. זאת בניגוד לרשת BBB בורגוס שסניפיה משתרעים על שטח של בין 350 מ"ר – 450 מ"ר, שעלות הקמתו נאמד בכ- 3.5 מיליון שקלים.
 
על פי ההודעה לעיתונות של החברות, רשת בורגרים מגלגלת מחזור מכירות שנתי המוערך בכ- 90 מיליון שקלים לעומת BBB המגלגלת מחזור מכירות של כ- 350 מיליון שקלים בשנה. 

"בורגרים נחשבת לרשת רווחית, המגלגלת כ- 6 מיליון 90 מיליון שקלים בשנה", אמרה תורג'מן, "אנו הבענו עיניין לרכוש אותה מאחר וראינו את ההתפתחות והצמיחה שלה המהירים יחסית לשוק. אנו נשמור על אחידות הסניפים ונשפר את רמת המוצר והשירות ברשת".