המעדנייה של צבר – החברה נכנסת לתחום מוצרי החלב עם סדרת גבינות

צבר משיקה את המעדנייה של צבר הכוללת סדרת גבינות עם ירקות קלויים. בחברה מציינים כי המעדנייה של צבר מושקת כחלק מאסטרטגיה שיווקית חדשה המתכתבת עם הביקוש ההולך וגובר למוצרי מעדנייה. בצבר זיהו כי הישראלי עובר בשנים האחרונות שינויים המתאפיינים במספר מגמות מרכזיות: אותנטיות, טריות, חוויה קולינרית ולוקאליות.

המעדנייה של צבר צילום סטודיו אסם

שינויים אלה הובילו לאחת התופעות הקולינריות המעניינות של התקופה – פריחתן המחודשת של המעדניות, ומעבר של הקונים לרכישה מוגברת של מוצרי פרמיום מחוץ לרשתות השיווק.

ממרחי הגבינות הם פרי שיתוף פעולה עם מחלבת כפר תבור, שפיתחה עבור צבר גבינות ייחודיות בטעם ובמרקם, המשתלבות באופן אופטימלי עם סלטי הירקות הקלויים. מחלבת כפר תבור הפועלת משנת 2002 , מייצרת ומשווקת מוצרי חלב איכותיים וייחודיים ומתמחה בייצור גבינות מיוחדות כגון: צהובות וקשות, גבינות מוצרלה, שמנת, ריקוטה, גבינות לבנות, מלוחות ועוד.

בשלב הראשון תשיק צבר סידרת ממרחים על בסיס גבינת לאבנה בשילוב ירקות קלויים:
לאבנה עם קרם פלפלים
לאבנה עם חציל על האש
לאבנה עם פלפל חריף וגרגירי חומוס.
לצידם, משיקה החברה גם שורת ממרחים עם מתכונים עדכניים של אריסה, סחוג ירוק וסחוג אדום, פסטו ועגבניות מיובשות וכן סלטים.
בהמשך, וכחלק מפיתוח פורטפוליו של מוצרי המעדנייה, תושק סדרת ממרחי קרם בולגרית בשילוב ירקות קלויים. ברוח חוויית הצריכה במעדנייה, עוצבו גם האריזות בעיצוב עכשווי, שקוף, דמוי זכוכית.

בעבור סלטי צבר מדובר בהתרחבות וכניסה מעניינת לתחום חדש בו לא עסקה החברה עד כה: מוצרי חלב. גם התוכניות של החברה להרחיב את סדרת המעדנייה למוצרים נוספים, צפויה להכניס שחקן חדש ומעניין למקררי הגבינות ברשתות השיווק.

דבר הנסיינים: השילוב של קרם הפלפלים והחציל על האש עם הלבנה עבדו מצוין. בשילוב עם החריפים החדשים יצרו ביס מצוין.