רשת חנויות הנוחות yellow מקבוצת פז משיקה פוקצ'ות אישיות במחיר 9.99 שקל אשר נועדו לספק פתרון מהיר וזול לכל מי שנמצא בדרכים ומעוניין בארוחה קלה
המהלך החדש הוא חלק מפיתוח קטגוריית מזון טרי ויצירת חדשנות בתחום המאפים של רשת Yellow.
הפוקצ'ות טריות, נאפות במקום במקבצים קטנים במשך כל היום, מבצק טרי ואיכותי של חברת "בונז'ור" ומוצעות בשני טעמים: פוקצ'ה עם רוטב פיצה וטבעות זיתים ירוקים ופוקצ'ת זעתר.
את הפוקצ'ות ניתן לרכוש ב- 50 חנויות נבחרות של הרשת הפרוסות ברחבי הארץ החל מחודש אוגוסט.
צילום יחסי ציבור
{loadposition google02}