תפוצ'יפס, חטיפי תפוחי האדמה של עלית, משיקים לראשונה בישראל גרסה חדשה – תפוצ'יפס WAVY. מדובר במהדורה מיוחדת של אחד החטיפים האהובים בארץ ובעולם. הצ'יפס מגיע במרקם קראנצ'י, חיתוך גלי ובשני טעמים: טבעי ופפריקה.
המוצר ללא גלוטן וללא צבעי מאכל וחומרים משמרים.החטיף מושק באריזה חדשה לפתיחה נגישה.
גודל שוק החטיפים המלוחים עומד היום על כ 1.4 מיליארד שקלים בשנה. תפוצ'יפס מחזיק בנתח שוק של כ 24 אחוז משוק זה.
משקל: 50/200 גרם
כשרות: רבנות ובד"צ
חיי מדף: 112 יום
ניתן למצוא ברשתות השיווק