קמפיין להחדרת מותג משקה הויטמינים  TOPSHAPE בישראל  

חברת אירני סחר, המשיקה בימים אלה בישראל את משקה הויטמינים האירופאי   TOPSHAPE, יוצאת בקמפיין החדרה בהשקעה כספית  הנאמדת בכ-850,000 שקלים.

לדברי יהונתן אירני, מבעלי חברת  אירני סחר:"בעקבות התגברות   טרנד  הבריאות בתחום  המזון ובדיקת שוק רחבה שנעשתה, החלטתנו  להשיק בישראל בשורה עם  משקה ויטמינים אשר לא קיים בארץ.  מטרת הקמפיין ליצור "חינוך שוק", מודעות,  וייצירת עניין סביב המותג החדש". לדבריו: "הקמפיין יוצא עם סיום הפצת המותג ברשתות מזון מובילות, בקיוסקים ברחבי הארץ ונקודות מכירה".

קמפיין זה עם הויטמינים צילום סביו
קמפיין זה עם הויטמינים צילום סביו

משקה הויטמינים TOPSHAPE מכיל 19 קלוריות ל-100 מ"ל ומגיע בשלושה טעמים שונים: תפוח, תפוז ולימון-ליים. אינו מכיל חומרים משמרים, יש בו ויטמינים רבים כגון: C,D,B6,B12, חומצה פולית ואינו נושא את הסימון האדום.

חברת אירני סחר, נימצאת בבעלות יהונתן אירני והיא מתמחה בייבוא ושיווק מוצרי מזון פרימיום לישראל. משקה הויטמינים TOPSHAPE משווק בישראל ברשתות המזון טיב טעם, טבע קסטל, עדן טבע, סופר יודה ובפיצוציות ברחבי הארץ.