תלמה משיקה את קורנפלקס של אלופים באריזה נגישה. האריזה עוצבה בשיתוף עם מיזם שווה פיתוח שיזמו הקרן למפעלים מיוחדים של הביטוח הלאומי, ג'וינט ישראל-מעבר למגבלות ועמותת ציונות 2000 במטרה ליצור מרחב צרכנות נגיש לכולם, בליווי של עמותות נוספות בקהילה.
האריזה הנגישה קלה יותר לפתיחה וסגירה ומותאמת יותר לאנשים עם מוגבלויות. במסגרת השינוי הוחלף רוכסן הקרטון, שנמצא עד כה בראש האריזה, במנגנון פתיחה פשוט יותר וגם השקית הפנימית קלה יותר לפתיחה. בנוסף, יודפס על האריזה קוד QR שבאמצעות אפליקציות ייעודיות ינגיש בשמע (אודיו) בשלוש שפות, את המידע התזונתי והאלרגני לאנשים עם לקות ראייה ו/או עיוורון.
"תלמה פועלת זה שנים כדי לקדם בוקר טוב יותר לכולם ולכולן, דרך הייעוד החברתי של המותג – קידום אורח חיים פעיל ומאוזן לכל המשפחות", אמרה נגה בנר סוארי, סמנכ"לית שיווק ביוניליוור.
"מימוש הייעוד הזה מתבטא בדרכים שונות, הן דרך המוצרים והן דרך פעילות קהילתית שהמותג יוזם ומאפשר. דוגמה למוצר שמבטא את זה היא מוצר הדגל שלנו קורנפלקס של אלופים ואלופות, שבו אנחנו מקפידים על ערכים תזונתיים מאוזנים שמתאימים לארוחת בוקר של ילדים. כחלק מהעשייה הקהילתית אנחנו פועלים כבר מספר שנים בשיתוף עם החברה למתנ"סים ברחבי הארץ, לקידום פעילות ספורטיבית משותפת להורים וילדים, ולצד זה מוציאים לפועל פרויקטים מיוחדים כמו עידוד ילדים עם מוגבלויות לעסוק בספורט ותמיכה בספורטאים הפראלימפיים באולימפיאדת טוקיו 2020".
בחברה מצייינים כי שינוי האריזה משקף את המחויבות של החברה להנגשת מוצרים רבים יותר לצרכנים עם מוגבלויות.
"מדובר בכ-17 אחוזים מהאנשים בישראל. כחברה שמפתחת ומייצרת אנחנו יודעים לתת פתרונות, אבל כדי לעשות את זה נכון, אנחנו תמיד חוברים לשותפים שהם המומחים בעלי הידע הרלבנטי ביותר".", מוסיפה בנר סוארי. "במיזם הזה חברנו לשווה פיתוח של הג'וינט וציונות 2000 והם ליוו אותנו בתהליך מראשיתו: מבדיקת הצורך הראשונית, עבור במפגשים עם אנשי הפיתוח שלנו במפעל ועד לעיצוב הסופי של האריזות. פעלנו עם רשימה של עמותות, שכל אחת תרמה ליצירת המוצר – ואני שוב רוצה להודות להם מכל הלב על המקצועיות ועל השותפות הנהדרת".
השלב האחרון בפרויקט הושלם ממש בימים האחרונים, עם צילומי קמפיין – שגם הוא נעשה בשיתוף שווה פיתוח – בו מככבים רועי אברג'יל האלוף ובת זוגו האלופה מליה. הקמפיין יעלה בקרוב, יתאר סיטואציות יומיומיות כמו התארגנות הבוקר, וימחיש כיצד האריזה הנגישה מסייעת להפיכת השגרה לקלה יותר.
"התוצר המותאם והנגיש יותר של תלמה מבית יוניליוור הוא בשורה צרכנית עבור כלל הלקוחות ובפרט עבור לקוחות שהם אנשים עם מוגבלות", אומרת שני שביט, מנהלת פורום עסקים בשווה פיתוח. "זהו ביטוי ליכולת של יוניליוור ליצר השפעה דרך הליבה העסקית שלה ועבורנו זוהי זכות להיות שותפות בתהליך הפיתוח".