סולטי סופר-סייז, מקלות בייגלה ארוכים במיוחד ( 22 ס"מ) עם 156 קלוריות לשקית בטעם שומשום, ו-170 קלוריות לשקית בטעם מלח
בסדרת מקלות הבייגלה שני טעמים מפנקים של מלח ושומשום. הסדרה נכנסת בימים אלו ממש למדפים ונותנת מענה אמיתי לנשנוש איכותי.
מקלות הבייגלה של 'סולטי' מהווים מקור טוב לפחמימות ומינרלים, מיוצרים בשיטת ייצור ייחודית והם ארוכים במיוחד (22 ס"מ), ארוזים ב 4 שקיות נפרדות לשמירת הטריות ומכילים 2.6 אחוז שומן.
סופר סייז מלח – 180 גרם; וסופר סייז שומשום – 160 גרם – מקלות הבייגלה, סופרסייז, של 'סולטי' משווקים באריזות של 180/ 160 גרם,
כאשר בכל חבילה 4 אריזות פנימיות נפרדות לשמירת הטריות.
כמו כן, ניתן למצוא את 'סולטי' באריזות של 80 גרם לצריכה אישית, ואריזה משפחתית במשקל 250 גרם.
המוצרים כשרים פרווה, אפיית ישראל, בהשגחת הרב אברהם יונה שווארץ, אב"ד ווינה ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
מחיר לצרכן – 9.99 שקל
להשיג ברשתות הנבחרות, במינימרקטים ובמכולות
חברת "אינטר-סנאק" העולמית בחרה בחברת ר.ב מוצרי דגנים בע"מ, להיות המשווקת הבלעדית והזכיינית של המותג SOLETTI בישראל. ר. ב. מוצרי דגנים, היא חברה צעירה שהוקמה לפני כשנתיים, כזכיינית ויבואנית בלעדית של דגני POST ו-MONDAY, כמו כן, ר.ב. מספקת שרותי הפצה למותגים שונים.
אודות ענקית המזון האירופאית "אינטר-סנאק"
ענקית המזון האירופאית "אינטר-סנאק" מגיעה בימים אלה לישראל ומציגה את סדרת מוצרי הבייגלה שלה תחת המותג 'סולטי'. "אינטר-סנאק" היא אחת מיצרניות החטיפים המובילות באירופה ומגלגלת מחזור של כ–1.5 מיליארד אירו בשנה. היא נבחרה כספק עבור חברות התעופה המובילות באירופה, שם מוגש סולטי באופן קבוע לנוסעים. כמו כן, סולטי נמכר בכל רשתות המזון המובילות באירופה, לרבות ALDI,SPAR,REWE . המותג 'סולטי' דומיננטי ביותר בשווקים האירופאים ומחזיק בנתח שוק של כ– 89 אחוז בקטגוריית הבייגלה באוסטריה. "אינטר-סנאק" בחרה בחברת ר.ב מוצרי דגנים להיות לשותפה שלה להחדרת המותג בישראל.
צילום יחסי ציבור
{loadposition google02}