מרחיבים את מותג הבית – סדרת גבינה מלוחה שופרסל

שופרסל משיקה סדרת גבינה מלוחה שופרסל תחת המותג הפרטי, המיוצרות על ידי מחלבת שומרון-רמת הגולן. הגבינות ישווקו הן במארזים והן לפי משקל במעדניות שבסניפי הרשת.

שופרסל סדרת גבינות מלוחות צילום שופרסל
שופרסל סדרת גבינות מלוחות צילום שופרסל

הגבינות בסדרה החדשה של גבינה מלוחה שופרסל כוללות:

בולגרית מעודנת 5% 250 גרם

בולגרית 5% 250 גרם

בולגרית 16% 250 גרם

צפתית 200 גרם 

הסדרה החדשה תתווסף למגוון מוצרי המותג הפרטי בקטגוריות החלב והגבינות בהן חלב טרי ומועשר, חלב אורגני, גבינות צהובות, גבינות בוטיק, יוגורטים יווניים, שמנות וחמאה. בשנה שעברה אף הושקה סדרת גבינות רכות ומיוחדות שמיוצרות על ידי "משק יעקבס".

קטגוריית הגבינות המלוחות הינה הקטגוריה המובילה בעולם הגבינות ומוערכת על פי סטורנקסט בכ-626 מיליון שקלים בשנת 2021.

את הקטגוריה מובילה כיום חברת תנובה עם נתח שוק של כ-38.6% ואחריה חברת גד עם נתח שוק של כ- 28.6%.

מחירים

12.90-20.90 שקלים –  מבצע השקה: המוצר השני ב-10 שקלים.

ניתן לרכוש בסניפי שופרסל ובשופרסל אונליין