בירה שנדי, בירת לאגר בטעמים משיקה טעם חדש – אננס, המצטרף לסדרת הטעמים: מון ליים, אפרסק ותפוח. בירה שנדי נמכרת בבקבוקים של 330 מ"ל ומכילה 1.9 אחוז אלכוהול
לאחרונה הושק קמפיין פרסום למותג בכיכובה של סנדי בר.
ענבר עבודי, מנהלת מותג בירה שנדי: "כמידי שנה אנו מציעים ללקוח חוויה מגוונת של טעמים ייחודים במהדורה מוגבלת. מבדיקה שערכנו גילינו, כי טעם אננס הוא טעם אהוב ומבוקש בקרב הצרכן הישראלי, ועל כן החלטנו להוציאו במהדורה מיוחדת".
בשנת 1983 השיקה חברת טמפו לראשונה בישראל, משקה אלכוהולי קל בשם שנדי – שילוב של בירה בעלת 1.9 אחוז אלכוהול ולימונדה. בשנת 2010 החליטה טמפו להשיק מחדש את המשקה האהוב, שזכה למתיחת פנים וטעמים חדשים: לימון ליים, אפרסק, תפוח ודובדבן. בירה שנדי הוכרזה בשנת 2010 כמוצר השנה וגרסת התפוח זכתה בפרס סיאל היוקרתי לחדשנות מוצרים בצרפת, בשנת 2012 זכתה במוצר השנה עם אבטיח טרופי ופרס סיאל הבינלאומי. בכל שנה מוציאה טמפו מהדורה קיצית מוגבלת של בירה שנדי.
מחיר מומלץ לצרכן של שישיה ברשתות השיווק במבצע לקיץ 29.99 שקל
להשיג בשוק החם והקר
{loadposition google02}