לאחר שיתוף הפעולה בין רשת הפיצריות פיצה האט לבין השף גיא גמזו במסגרתו השיקו את פיצה מק אנד צ'יז, חוזרים השניים לשיתוף פעולה נוסף וישיקו יחד את פיצה פרסקה – פיצת שף עם ניחוחות וטעמים איטלקיים.
פיצה פרסקה הינה פיצה משפחתית מבצק דק, עם בסיס של רוטב שמנת שום וכדור מוצרלה פרסקה. במסגרת שיתוף הפעולה והחל מ- 13.6.22 הפיצה החדשה תהיה זמינה בכל סניפי הרשת, במשלוחים או באיסוף עצמי.
מחירים ומבצעים
פיצה פרסקה – 79.90 שקלים
מבצע השקה – פיצת פרסקה + משפחתית רגילה ב-59 שקלים כל אחת בקניית 2 מגשים.
את הפיצה ניתן להזמין באתר ובאפליקציה של פיצה האט: www.pizzahut.co.il.
שיפור הנגישות לעיוורים ולקויי ראיה ברשת פיצה האט
במקביל, רשת פיצה האט, מזה כמה חודשים, חברה לאפליקציית RightHear ורישתה את כל הסניפים של הרשת בארץ (100 סניפים ליום זה), באפליקציית ההתמצאות אשר מאפשרת עצמאות במרחב ויכולת לשפר משמעותית את חווית הקנייה בסניפים על ידי הנגשתם לכלל האוכלוסיות.
אפליקציית RightHear היא ממשק שפותח על ידי יזמים ישראלים, אשר מאפשר לעדכן את התוכן שמושמע למשתמש ולהתמצא במרחב באופן עצמאי לחלוטין. הממשק הינו המתקדם בעולם בתחום, ומעניק הכוונה קולית בשלוש שפות שונות וכך מעניק חווית קנייה עצמאית ושיוונית לקהל לקוחותיה.
ברשת פיצה האט הסבירו כי הרשת דוגלת בשוויון ובמתן מענה לכלל האוכלוסיות אשר מגיעות לסניפנו. במהלך השנים האחרונות, אנו פועלים רבות לקידום חדשנות ומציאת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים על מנת להעניק לכלל הלקוחות שלנו את חווית הקנייה הטובה והנעימה ביותר. החיבור עם אפליקציית RightHear היה חשובעבורנו על מנת להנגיש את כל הסניפים של הרשת בארץ ולהעניק מענה נוח והולם ללקוחתנו עם עיוורון או לקות ראייה.
עידן מאיר, מנכ"ל ומייסד שותף RightHear: "כיום יותר ויותר חברות קמעוניות מבינות, שבדומה להנגשת אתר האינטרנט שלהן, גם הנגשת החנויות הפיסיות תורמת לשיפור חווית הלקוח, חיזוק המותג ובסופו של דבר להגדלת שורת הרווח".