Life Well'ness, המותג הפרטי של סופר-פארם בתחום המזון, מרחיב את הקטגוריות בהן הוא פועל ונכנס לקטגוריה חדשה. המותג משיק סדרה חדשה ואורגנית של פירות טרופיים מיובשים ב-4 טעמים: פיטיה, בננה, מנגו ואננס.
הסדרה החדשה של פירות טרופיים מיובשים היא אורגנית, ללא גלוטן, וללא תוספת סוכר. מדובר על 100% פרי באריזה אישית של 30 גרם. הפירות היבשים בעלי מדבקת "הסימן הירוק" על פי תקנות משרד הבריאות.
כל הסדרה מיוצרת בקולומביה וכשרה פרווה בהשגת בי"ד בריטיש קולומביה ובאישור הרבנות הראשית לישראל. הפירות מוצעים במחיר של 8.90 שקלים. את הסדרה ניתן להשיג בסניפי ובאתר סופר-פארם אונליין.
מותג Life Well'ness, הושק לראשונה בשנת 2010 והוא מציע מוצרים המתמקדים בעולמות הבריאות בעלי רכיבים טבעיים במגוון קטגוריות שונות, בינהן, גרנולה, עוגיות, חטיפי דגנים, מנות להכנת ארוחה מהירה, קרקרים ופרכיות, חטיפים מלוחים, מסטיקים וסוכריות ללא סוכר, חליטות צמחים ותה ירוק, מים מינרליים ומוצרים טבעיים (אגוזים, שמן, מייפל וסילן). כל המוצרים של לייף וולנס אינם נושאים סימון אדום.
רוני אראל גינזבורג, מנהלת המותג Life: "היום כולם מחפשים נשנוש בריא שיהיה אפשר לצרוך "על הדרך", וזו בדיוק הבשורה שלייף וולנס מביא עם מוצר שהוא 100% פרי ללא תוספת סוכר וללא גלוטן".