דבש לילדים מוצר חדש של יד מרדכי

יד מרדכי יוצאת עם סדרת דבש לילדים. סדרת הדבש החדשה של יד מרדכי הותאמה במיוחד לילדים ויוצאת בטעמים שילדים אוהבים – דבש בטעם תות, דבש בטעם וניל ודבש ברdvash271211

 הסדרה החדשה הותאמה בנראות על יד עיצובים ייחודיים בשפת ילדים ובבקבוק כאשר הסדרה מוצעת בבקבוק קטן עם פקק ייחודי למזיגה נוחה של הדבש.
השקת הסדרה תלווה בקמפיין חסויות בטלוויזיה, עיתונות ממוקדת הורים, פעילות במדיה החברתית, ופעילות רחבה מתחת לקו (קופוני התנסות, נראות בנקודות המכירה) בהיקף השקעה של כ – 1 מיליון שקל.
ניצן ישראלי, מנכ"ל יד מרדכי, אמר: "מסיכום נתוני הצריכה של שנת 2011 עולה כי הצרכן הישראלי מגלה מחדש את הדבש! צריכת  הדבש בישראל זינקה בשנה האחרונה בכ-13 אחוז  הצמיחה משתלבת עם אחת המגמות המובילות בעולם המזון בישראל ובעולם – החזרה למוצרים טבעיים ובריאים".
קרן ברקת, מנהלת השיווק של יד מרדכי, אמרה כי ממחקרי צרכנים שנערכו השנה ביד מרדכי עולה כי מרבית הילדים בישראל אוכלים דבש, אבל לעיתים רחוקות. ההורים מצדם מחפשים תחליפים בריאים יותר למוצרים שהם נותנים לילדיהם, והם תופסים את הדבש כמוצר ובריא וטבעי . הסדרה החדשה, הפונה בצורה ממוקדת לילדים, תאפשר להורים לתת לילדיהם דבש בתדירות גבוהה יותר, כתחליף למוצרים פחות בריאים וטבעיים : המוצרים מעוצבים "בשפת ילדים", בטעמים שילדים אוהבים, ובבקבוק לחיץ קטן עם פקק ייחודי למזיגה נוחה ונקיה.
לדברי ברקת, יד מרדכי רואה בילדים קהל יעד אסטרטגי, בבחינת "טיפוח דור העתיד" של צרכני הקטגוריה, וזאת משום שלדבש טעם נרכש, וצריכה שלו מגיל צעיר עשויה להוביל לשיפור ניכר בהרגלי התזונה. "דבש יד מרדכי לילדים – הממתק של הטבע" – מהווה עבור ההורים את הבחירה הבריאה והטבעית, ועבור הילדים את הבחירה הטעימה והכיפית, ממש כמו ממתק. עוד אמרה ברקת, כי יד מרדכי מובילה את שוק הדבש בישראל, עם נתח שוק של למעלה מ-60 אחוז וכמובילת שוק שמה לה למטרה להמשיך להצמיח את השוק, וליצור עניין וגיוון עבור הצרכן בעולם הדבש. סדרת הדבשים החדשה לילדים, המהווה חדשנות בתחום הדבש, מעניקה לצרכנים אפשרות ליהנות ממוצר בעל ערך מוסף אמיתי הן בטעם, הן בנוחות והן בבריאות שלו. אנחנו מצפים שהמוצר יתמוך בתפיסת המובילות שלנו בקטגוריה ושהוא יעניק חווית צריכה מהנה – בשילוב עם דגני בוקר או יוגורט, עם תפוח, על פרוסת לחם או פנקייק, בתה, או פשוט בכפית".
יד מרדכי מייצרת ומשווקת דבש מעל 70 שנה, ומובילה את השוק עם נתח של למעלה מ-60 אחוז. בהמשך לניסיון הרב של יד מרדכי והיכרותה עם צרכני הדבש ורצונותיהם, הוחלט להשיק סדרת דבש חדשה, ייחודית לילדים. הסדרה החדשה מציעה לצרכנים שדרוג של ההנאה מן הטבע – טעמים חדשים ומעודכנים של הדבש, עם תוספות טבעיות לחלוטין, בבקבוק לחיץ 250 גר' לשימוש נוח ונקי, המונע טפטוף ונזילה של הדבש. אריזות הסדרה משדרות ילדותיות, והנאה מהטבע. עיצוב- ברוך נאה. 
מחיר מומלץ לצרכן: 18.48 שקל 
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק
צילום: סטודיו דן לב
{loadposition google02}