יובל סמו ויוסי שיטרית בקמפיין לגריל Broil King

חברת אמישראגז משיקה קמפיין המשך עם יובל סמו והפעם ההתמקדות במגוון מוצרי גרילי הגז של המותג הקנדי BROIL KING – לקראת עונת ה"מנגל" והגרילים, אשר נפתחת רשמית בפסח ומתגברת ביום העצמאות. הקמפיין החדש  מקדם את גרילי הגז של המותג הקנדי ברויל קינג  שמשווקים בישראל בבלעדיות על-ידי אמישראגז.

יובל סמו ושף יוסי שטרית בקמפיין אמישראגז צילום ליאור נורדמן
יובל סמו ושף יוסי שטרית בקמפיין אמישראגז צילום ליאור נורדמן

בקמפיין דמותו של יובל סמו תופסת פיקוד על עמדת הגריל והוא מארח בגינה לארוחת על-האש ישראלית אופיינית. מגוון דמויות מגיעות אליו להתארח: ההורים שלו, מורים, רופאים, מתאבקים, אפילו השף המוביל יוסי שטרית ממסעדת היבה ומשחקי השף בערוץ 13. הקמפיין החדש עולה באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי בטלוויזיה, בדיגיטל ובפרינט  בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים.
גילי ששון סמנכ"לית השיווק של אמישראגז: "קמפיין ההמשך שלנו נבחר לקדם את מגוון מוצרי גרילי הגז של המותג המוביל BROIL KING שמשווק בישראל בלעדית באמצעותנו. הגרילים שלנו מיוצרים בקנדה, באיכות בלתי מתפשרת המאפשרת לכל אחד להפוך ל"גרילר" מקצועי במרפסת או בחצר הפרטית שלו. קיימים מגוון דגמים המותאמים לצרכים מגוונים, והשקנו מבצעים ייחודיים עם מחירים משתלמים במיוחד.

בחברה מציינים כי היתרונות של גריל BROIL KING מאפשרים קבלת תוצאות מקצועיות: היחיד בעל תיבת צליה שעשויה מיציקת אלומיניום, מקרנים שמקרינים את החום באופן זהה על פני כל משטח הצלייה, ואחריות עד 25 שנה מבית אמישראגז.
את מגוון הגרילים האיכותיים של המותג BROIL KING ניתן להשיג בסניפי אמישראגז, באתר החברה ואצל המשווקים המורשים.

לאתר אמישראגז: אמישראגז