המותג מציע סדרה הכוללת 3 סוגי סלטים המבוססים על הסלטים האהובים והמוכרים ביותר של אחלה: חציל ב"מיונז" טבעוני, כרוב ב"מיונז" טבעוני ו"פטה" חציל טבעוני, שישווקו באריזות אישיות.
מותג אחלה מקבוצת שטראוס מנגיש מספר סלטים מוכרים של אחלה גם לקהל הטבעוני. סלטי אחלה טבעוני מגיעים בסדרה הכוללת שלושה סוגים: חציל במיונז טבעוני, כרוב במיונז טבעוני ופטה חציל טבעוני (המקביל של המוצר האהוב חציל בטעם כבד), שעברו בהצלחה מבחני טעימה בקרב פאנל טעימה של קהילת ויגן פרנדלי (vegan friendly).
הסלטים הטבעוניים ישווקו באריזות אישיות של 120/125 גרם והן אינן מסומנות במדבקות אדומות.
זוהי הפעם הראשונה בה ניתן מענה ייעודי בקטגוריית הסלטים, לסלטים האהובים והמוכרים על בסיס מיונז / שמכילים ביצים עבור הצרכנים הטבעונים והמפחיתנים. מרבית סלטי המותג, המבוססים על חומרי גלם מן הצומח, כבר מתאימים לקהל זה, אך הבשורה בהשקה החדשה היא המתכון הייחודי והטעים ביותר שנותן מענה ותחליף לסלטים האהובים ביותר של המותג.
שירי כהן מירקוס, מנהלת השיווק של חטיבת האוכל, שטראוס: "אחלה כמותג מוביל שוק, כבר היום נותן מענה עם מגוון רחב של סלטי ירקות וחומוס המתאימים גם לקהל הטבעוני ומסומנים עם לוגו העמותה. החדשנות בסדרה החדשה היא ההנגשה הייעודית של הסלטים האהובים והנמכרים ביותר, שעד היום לא התאימו לטבעוניים בגלל שמכילים מיונז או ביצים, לקהל זה. כחלק מהתפיסה שלנו למתן אפשרויות בחירה לקהלים מגוונים אנחנו משיקים את סדרת אחלה vegan החדשה, עם המוצרים המעולים שנותנים מענה לסלטים האהובים ביותר שלנו גם לקהל הטבעוני ובאריזה בגודל של מנה אישית המותאמת לקהל היעד".
בשנים האחרונות, צרכנים ישראליים רבים הפחיתו בצריכת מוצרים מן החי ולפי מחקרים נראה כי 64% הפחיתו צריכת בשר, עוף ומוצרי חלב בשנה החולפת. בנוסף לאחוז הצמחונים (6 אחוז) והטבעונים (3-4 אחוז), מדובר ב-74 אחוז מאוכלוסיית ישראל.
מותג אחלה מוביל את קטגוריית הסלטים עם נתח שוק של כ-43.6 אחוז ושווי שוק של 273 מיליון שקלים.
משקל: 120/125 גרם
כשרות: שארית ישראל
אלרגניים: עלול להכיל ביצים, סויה ושומשום
המוצרים הטבעוניים אינם מכילים ביצים, סויה ושומשום אך הם מיוצרים על קווי ייצור זהים לסלטים הקלאסיים של אחלה
זמין לרכישה ברשתות השיווק
מחיר באתר Pricez