קמפיין שיווקי לסדרת יינות גמלא בבקבוקים קטנים

יקבי רמת הגולן יוצא בקמפיין שיווקי במסגרת הרחבת הפעילות סביב סדרת היינות גמלא. הקמפיין יתמקד סביב מגוון יינות הסדרה המוצעים גם בפורמט של חצאי בקבוקים, תחת הסיסמא "גמלא בקטנה. חצאי בקבוק gamla12212של גמלא – בדיוק מה שצריך"

 

הקונספט התקשורתי והשיווקי של 'גמלא בקטנה', נולד מתוך ראייה צרכנית שמטרתה לתת מענה לסיטואציות בהן מתבקש להתפנק עם יין, ואינן מצריכות בהכרח בקבוק שלם. לכן מציעים ביקבי רמת הגולן בקבוקים קטנים של 375 מ"ל (חצאי בקבוקים), המציעים את אותו יין איכותי, בכמות המספיקה לכשלוש כוסות.

 

במסגרת המהלך, בו הושקעו כרבע מיליון שקל, העלה היקב קמפיין שעיקרו בפרינט ובפייסבוק, המציג סיטואציות ורגעים שונים שבהם לפעמים מספיק חצי בקבוק, והכל עם קריצה וחיוך. חצאי הבקבוקים בסדרת גמלא, הכוללים את היינות – קברנה סוביניון, מרלו, סנג'ובזה, ריזלינג לבן וברוט, יימכרו בזמן הפעילות במחירים אטרקטיביים במיוחד, וניתן יהיה לרכוש אותם במסעדות, חנויות יין, ברים ובתי מלון בכל רחבי הארץ.

 

איילה זינגר, מנהלת הפיתוח השיווקי של יקבי רמת הגולן ציינה כי "גמלא היא אחת מסדרות האיכות של היקב, המציעה תמורה גבוהה במחיר נגיש לכל. הקונספט של 'גמלא בקטנה' מאפשר לנו להתמקד במענה לצרכי הצרכנים שלנו – כסדרה הפונה לקהל יין צעיר יותר, זיהינו כי קיים צורך בשוק לפתרון סיטואציות חברתיות ואישיות רבות בהן צעירים נהנים משתיית יין בכמות שאינה מצריכה רכישת בקבוק יין שלם. יותר מכך, לרוב משתלם יותר לרכוש בקבוק קטן מאשר שתי כוסות יין, שעלותן לעיתים גבוהה ממחירו של חצי בקבוק… לכן, מתוך ראייה צרכנית, החלטנו לצאת במהלך שיבהיר את המענה שנותנים חצאי בקבוקים לרגעים מסויימים בחיי היומיום שלנו, שידגיש את האטרקטיביות בהחלטת הרכישה של בקבוקי 375 מ"ל ואף יפתח וינגיש את עולם היין לקהלים חדשים. והכל עם קריצה ובגובה העיניים".

 

גמלא בקטנה – מחירים מומלצים לצרכן (בחנויות):

גמלא ברוט 30 שקל

גמלא ריזלינג לבן 20 שקל

גמלא סנג'ובזה 30 שקל

גמלא מרלו 30 שקל

גמלא קברנה סוביניון 35.90 שקל

 

צילום: יחסי ציבור


{loadposition google02}