טבעול מרחיבה את מגוון המוצרים שלה במקררי רשתות השיווק ונכנסת לראשונה לעולם הטופו עם סדרת טופו קראנצ'ים. הסדרה תכלול שני מוצרים חדשים שירחיבו את מגוון האפשרויות לאוהבי הטופו ולצרכנים המאמצים תזונה צמחונית או תזונה טבעונית: טבעול טופו קראנץ' טבעי וטבעול טופו קראנץ' בטעם צ'ילי פיקנטי.
בשנים האחרונות סגמנט הטופו המצונן צובר ביקוש רב בקרב הצרכנים בישראל. בשנת 2020 צמח שוק הטופו בכ-60 אחוז בהשוואה לשנת 2019 והגיע ל-60 מיליון שקלים. צמיחה זו מהווה תוצאה ישירה של שינויי הרגלי התזונה של הצרכנים ואימוץ תזונה צמחונית או תזונה טבעונית, גם אם באופן חלקי.
סדרת טופו קראנצ'ים תכלול שני מוצרים שיהיו אלטרנטיבה למנה עיקרית כחלק מעולם דמוי הבשר של החברה: טבעול טופו קראנצ'ים בטעם טבעי וטבעול טופו קראנצ'ים צ'ילי פיקנטי.
ההחלטה להתרחב לתחום הטופו נולדה מהתובנה שצרכנים מעוניינים בטופו כחומר גלם טבעי, בריא ומזין, אך מחפשים את הדרך הטובה ביותר לתבל אותו ולהפוך אותו לארוחה טעימה וקלה להכנה. הסדרה שהשיקה טבעול תאפשר לצרכנים לגוון את המנה העיקרית בצורה קלה להכנה. הסדרה הנה טבעונית ומעניקה מענה לטרנד הטבעונות החזק והצומח.
לדברי עדי קוהלי, מנהלת פעילות טבעול בישראל: "אנו גאים לחדש ולרענן את מגוון המוצרים שלנו בהתאם לדרישות הצרכנים. נוכחנו לגלות שהטופו הוא חומר גלם מבוקש ואהוב, אך צרכנים רבים אינם יודעים כיצד להכינו. בנוסף, ראינו כי קיימת עלייה בביקוש לטופו וכי הצרכנים מחפשים כל הזמן פתרונות קולינריים. לאור כך השקנו את המוצר במטרה להעניק מענה לאוהבי הטופו וליצור חוויה טעימה, מפנקת ומזינה. אנו מאמינים כי באמצעות סדרה חדשנית זו נשדרג את החוויה הקולינרית הצמחונית".
מחיר ממוצע לפי אתר MySupermarket : 29.90 שקלים
ניתן לרכוש בחנויות ברחבי הארץ.