רשת מלונות ישרוטל השיקה פרויקט חדש בשם "ספיישל השף", אשר במסגרתו תועצם החוויה הקולינרית של אורחי בתי המלון של הרשת
הפרויקט בא לידי ביטוי בכך, שבכל אחד מ-15 בתי המלון של הרשת שף בית המלון יצר מנה מושקעת ובסגנון ייחודי לו לאורחי אותו מלון, וכן שף המלון יהיה נגיש ומוכר יותר לאורחים – וזאת באמצעות פרסומים אודותיו ואודות מנת הספיישל שלו, אשר יהיו מוצבים באזורים שונים ברחבי בית המלון. פרויקט זה אף מעניק כבוד רב יותר ומעצים את שף המלון, אשר לו תפקיד מכובד וחשוב במערך האירוח.
"אנו בישרוטל שואפים למצוינות בכל תחומי העשייה המלונאית, כאשר תחום המזון והמשקאות הוא אחד התחומים בהם חשוב לנו להתמקצע. מטרתנו היא להמשיך ולהתמיד בהענקת חוויה קולינרית איכותית, חדשנית, יצירתית, ויוקרתית לאורחינו", מסר סמנכ"ל תפעול ישרוטל, שלומי טחן.
במחקר שביצעה חברת יוניליוור פודסולשיינס בקרב צרכנים הנוהגים להתארח בבתי מלון בארץ עלה כי, בהסתכלות על החופשה בדיעבד, נושא המזון והמשקאות מהווה פרמטר משמעותי ביותר בחוויית האירוח וההנאה מהחופשה – המשפיע כמובן בהמשך על הרצון לשוב להתארח במלון, להמליץ עליו לחברים ולתפיסתו כיוקרתי ואיכותי.
"אנו ביוניליוור פודסולושיינס מבקשים להוביל, ביחד עם לקוחותינו, מגמה לפיה השפים עוברים ל"קדמת הבמה", ומקבלים את החשיבות וההכרה המגיעות להם ולפועלם. אנחנו עובדים ללא לאות כדי להעניק תמיכה וכלים רבים ללקוחותנו, מעבר למוצרים אותם אנו מספקים, באשר הצלחתם היא הצלחתנו", אמר מנכ"ל יוניליוור פודסולושיינס ישראל, ניר אילני.
צילום יניב כהן
{loadposition google02}