Fanta Zero משיקה גם השנה שני טעמים ורודים, סודיים ומסתוריים שאינם מצוינים על גבי האריזה. שני הטעמים הסודיים ייחשפו במהלך פעילות המשלבת ניחושים ורמזים אשר יופיעו באתר ייעודי אליו ניתן להגיע על ידי סריקת QR קוד שימצא על גבי הבקבוקים.
מה הטעם? Fanta, מותג המשקאות מבית קוקה-קולה, ממשיך גם השנה עם קונספט #What_The_Fanta? שני טעמי Zero חדשים, סודיים ומסתוריים ללא תוספת סוכר, שטעמם לא ירשם על גבי האריזה וייחשף בפעילות בה יתאפשר למשתתפים לזכות בפרסים על ניחוש הטעמים. ההשתתפות בפעילות הניחושים תתאפשר על ידי סריקת QR קוד אשר יופיע על גבי הבקבוקים ויוביל לאתר ייעודי שם יוכלו המשתתפים לנחש את הטעמים. במקביל במהלך הפעילות ישוחררו רמזים על הטעמים ברשתות החברתיות.
הפעילות של Fanta ממשיכה לאחר הצלחת הפעילות בשנת 2022 עם שני הטעמים שיצאו בשנה שעברה, מנגו אננס ואננס ליים. פעילות ה- WTF מבוססת על מהלך בינלאומי שחווה הצלחה גדולה מאוד ומתקיים בארץ בפעם השנייה ברציפות. ישראל היא אחת המדינות שלוקחת חלק ומשתתפת בפעילות גם השנה.
איך זה עובד? על גבי תווית המשקאות יופיע QR קוד שיוביל לאתר ייעודי בו יוכלו המשתתפים לנחש את הטעמים החדשים ולזכות בפרסים. השנה הטעמים החדשים ישווקו גם בפחית 330 מ"ל. בין הפרסים יהיו אייפון 14, קונסולת פלייסטיישן, מסך טלוויזיה, אוזניות איירפודס ועוד…
Fanta Zero ללא תוספת סוכר, בטעמים החדשים יושקו בבקבוקי 1.5 ליטר, בקבוקים אישיים של 500 מ"ל ופחיות של 330 מ"ל.
אלו ישווקו בכל רשתות השיווק ונקודות המכירה החל מחודש יוני
המחיר הסופי נקבע על ידי הקמעונאי בלבד.