טעם חדש: תפוציפס ברביקיו ודבש

טרנד המתוק-מלוח ממשיך להכות גלים: תפוצ'יפס, חטיף תפוח האדמה של עלית, משיק טעם חדש לראשונה בישראל תפוציפס ברביקיו ודבש.  מדובר הטעם פופולרי בחטיפי הצ'יפס בעולם בקטגוריית החטיפים המלוחים ובפרט בקרב חטיפי צ'יפס.

תפוציפס ברביקיו דבש צילום סטודיו שטראוס
תפוציפס ברביקיו דבש צילום סטודיו שטראוס

הטעם החדש מצטרף לשורת הטעמים של תפוצ'יפס: שמנת-בצל, מלח-פלפל, מקסיקני והטעם הטבעי, וגם הוא ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

שוק החטיפים המלוחים מגלגל היום כ-1.4 מיליארד שקלים בשנה, בו מוביל המותג תפוצ'יפס עם נתח שוק של כ-25.5 אחוז.

משקל: 50 גרם

כשרות: בד"צ העדה החרדית

ללא אלרגנים

ניתן למצוא ברשתות השיווק