העוגיות של מרתה סטיוארט

עוגיות ביתיות שמכינים לכל אירוע או סתם שבא משהו מתוק מהנות בזמן העשיה וגם בזמן האכילהmartha28713


בין שמכינים את העוגיות למסיבה, לפיקניק, לארוחה רשמית, לארוחת ערב משפחתית – ובין שסתם כך מחפשים חטיף בהישג יד – תמיד יש עוגייה מתאימה.

בספר העוגיות של מרתה סטיוארט העורכים של "מרתה סטיוארט ליווינג" פורסים לפניכם מתכונים וגיוונים לעוגיות לכל טעם ולכל העדפה. נוסף על העוגיות הנצחיות, כגון עוגיות שוקולד צ'יפס המסורתיות או עוגיות שיבולת שועל וצימוקים, יש הפתעות מתוקות נוספות, כמו עוגיות רום וצימוקים, "נשיקות" מרנג או עוגיות ליים נימוחות.

המתכונים בהעוגיות של מרתה סטיוארט מאורגנים לפי מרקם העוגיות, וכך מעודדים השראה להכנת עוגיות קלאסיות ונוסטלגיות שיש בהן גיוונים חדשניים.

בפרקי הספר תמצאו עוגיות מתוקות ממגוון סוגים: קלילות ומעודנות (עוגיות תחרה, אמרטי, עוגיות מזל); עשירות ודחוסות (ריבועי לימון, כדורי רום, מלבני פקאן); תלוליות ואגוזיות (עוגיות שוקולד לבן, עוגיות צנוברים, עוגיות בננה ואגוזי מלך); רכות ונימוחות (עוגיות שקדים, עוגיות קוקוס, גלגלי תאנים); פריכות ושבירות (עוגיות לימון ופרג, עוגיות תה ארל גריי, ביסקוטי שוקולד ופיסטוקים); פירוריות וחוליות (עוגיות פולנטה איטלקיות, עוגיות לינצר פקאן, עוגיות ליים); עוגתיות ורכות (מדלן בטעם לימון, עוגיות עוגת גזר, זהוביות ג'ינג'ר ושוקולד לבן).

כל מתכון מפתה מלווה בתצלום מפואר בצבע מלא, כך שלעולם אינכם צריכים לנחש איך תיראה העוגייה. מעוצב להפליא ומענג לקריאה, "העוגיות של מרתה סטיוארט" עשיר גם בטיפים מועילים ובטכניקות אפייה, עיטור ואחסון, נוסף על שלל רעיונות לעטיפה ולהגשה בסגנונה היחיד והמיוחד של מרתה סטיוארט.

כתב העת מרתה סטיוארט ליווינג יצא לאור בפעם הראשונה בשנת 1990. מאז יצאו לאור יותר מ–36 ספרים מבית היוצר של עורכי המגזין.

מרתה סטיוארט היא המחברת של עשרות ספרים בתחומי הבישול, האירוח, הגינון, החתונות והעיצוב. היא המנחה של תוכנית הטלוויזיה היומית הפופולרית "התוכנית של מרתה סטיוארט".

www.marthstewart.com

הוצאת כנרת

העוגיות של מרתה סטיוארט

תרגום והתאמה למהדורה העברית: רונית פנסו

256 עמודים 128 שקל

{loadposition google02}