ניר איצקוביץ, מונה למנהל הכללי של נציגות מונדליז בישראל. איצקוביץ, יחליף את עפרה למפרט, שפרשה מניהול החברה
ניר איצקוביץ (43, נשוי +3) שימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל השיווק של התאגיד בישראל. במהלך תקופתו, צמחה פעילות התאגיד בכל שנה, בעשרות אחוזים, במותגים המשווקים בישראל, בהם קפה ג'יקובס, מותג השוקולד מילקה ועוגיות אוריאו. כמו כן, היה ניר אחראי על בניית האסטרטגיה השיווקית של החברה בישראל, אשר כללה השקות מותגים חדשים, מהלכי כינוסי הפצה ועוד.
ניר איצקוביץ, הינו בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני MBA עם התמחות בשיווק, שניהם מאוניברסיטת חיפה. הוא מילא תפקידי ניהול שונים, בנציגות הישראלית משנת 2004 (אז עוד כונה התאגיד בשם קראפט פודס KRAFT) ובתפקידיו הקודמים שימש בתפקידי ניהול באגף השיווק והמכירות ביוניליוור ישראל.
מריו אדאמס, המנכ"ל האזורי של התאגיד, האחראי גם על ישראל, מסר: "ישראל היא אחת המדינות החשובות באזור בשל פוטנציאל השוק ובשל ההצלחה אותה חווה התאגיד בשנים האחרונות בישראל. לכן היה זה אך טבעי, שניר שהיה בין מובילי אותה ההצלחה, ימונה למנכ"ל החדש של הנציגות בישראל ויחל לנווט ולהנהיג את החברה ואני סמוך ובטוח כי יביא למימוש היעדים ולהישגים אדירים תוך המשך מגמת הצמיחה של החברה בישראל".
מונדליז אינטרנשונל (עד 2012 קראפט פודס), הינה אחת מחברות החטיפים הגדולות בעולם. מונדליז אינטרנשונל הינה מובילה עולמית: מקום 1 בקטגוריות שוקולד, ביסקוויטים, סוכריות ומשקאות אבקה, ומקום 2 בקטגוריות קפה ומסטיקים. החברה, אשר מקום מושבה באילינוי ארה"ב, בעלת מותגי על דוגמת עוגיות Oreo, מותג הקפה Jacobs, מותגי השוקולד, Milka, Cote D'or Toblerone ו-Cadbury, הסוכריות Halls, גבינת Philadelphia, ועוד.
מונדליז אינטרנשונל מעסיקה כ-110,000 עובדים ברחבי העולם, ומשווקת את מוצריה ב-165 מדינות. מחזור המכירות השנתי של מונדליז אינטרנשונל עומד על 35 מיליארד דולר ברחבי העולם, וכולל את תשעת מותגי העל, אשר לכל אחד מהם מחזור מכירות שנתי של 1 מיליארד דולר.
Mondelez International, Inc (NASDAQ: MDLZ)הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בניו יורק, ומדורגת במסגרת החברות הגדולות בעולם על-ידי חברות דירוג האשראי המובילות דוגמת דאו ג'ונס וסטנדרט אנד פורס.