יטבתה משיקה לוגו חגיגי שיופיע על חלק מהאריזות, קמפיין תדמית ופעילות אינטרנטית

 יטבתה משיקה לוגו חגיגי שיופיע על חלק מהאריזות, קמפיין תדמית ופעילות אינטרנטית. במסגרת המהלך, יטבתה מחליפה באופן זמני את הלוגו על חלק מהאריזות ללוגו המציין 50 שנות טעם יטבתהyotvata9712


בנוסף, יטבתה תעלה בקמפיין תדמית חדש שנושאו מסע בזמן משנת – 1962 שנת ייסוד המחלבה ועד ימינו בכיכובו של הפרזנטור מיכאל הנגבי

רם סרוגו, מנכ"ל מחלבת יטבתה מסר היום: "אנו גאים לציין 50 שנות טעם למחלבת יטבתה. יטבתה החלה כמחלבה קטנה בקיבוץ בערבה והפכה עם השנים למובילה בזכות איכות המוצרים והטעם הנפלא – טעם יטבתה"

יטבתה מציינת 50 שנה להיווסדה: לקראת ציון האירוע משיקה יטבתה לוגו חגיגי לחברה שיופיע על חלק מהאריזות, קמפיין תדמית ופעילות אינטרנטית.

לרגל חגיגות ה-50, יטבתה תעלה בקמפיין תדמית חדש בכיכובו של הפרזנטור מיכאל הנגבי, שנושאו "מסע בזמן" משנת 1962 – שנת ייסוד המחלבה ועד ימינו. בסרטון, הנגבי כמו בסרט חזרה לעתיד, חוזר ליום הקמת המחלבה בקיבוץ יטבתה.

רם סרוגו, מנכ"ל מחלבת יטבתה מסר היום: "אנו גאים לציין 50 שנות טעם למחלבת יטבתה. יטבתה החלה כמחלבה קטנה בקיבוץ בערבה והפכה עם השנים למובילה בזכות איכות המוצרים והטעם הנפלא – טעם יטבתה".

כחלק מהמהלך, יטבתה תציין את חגיגות ה-50 להיווסדה בפעילות אינטרנטית ענפה בדף הפייסבוק של יטבתה – הקיבוץ הווירטואלי, המונה כ-120,000 חברים. במסגרת הפעילות, תועלה בדף הפייסבוק של יטבתה אפליקציה חדשה "מכונת הזמן של יטבתה" בה המשתמש יושב בתוך מכונית וצריך למצוא את הרצף הנכון כדי לחזור 50 שנה אחורה ליום הקמת מחלבת יטבתה. שלושת הזוכים יזכו בשוברים לחופשה משפחתית באילת.

{loadposition google02}