רשת טיב טעם שיפרה את רווחיות הסניפים, הגדילה את המכירות וצמצמה היקפי מלאי מיותרים באמצעות יישום מודלים מתקדמים של Qlik View. במהלך השנה האחרונה הפעילה רשת טיב טעם, בראשות מנהל מערכות המידע גל צוברי, מגוון מודלים חדשים
בתחומי תקציב, פריון עבודה, מכירות ועוד בהיקף כספי של מאות אלפי שקלים. המערכת של Qlik View החליפה מערכות BI קודמות שפעלו ברשת טיב טעם.
לדברי גל צוברי, מנהל מערכות המידע בטיב טעם: "Qlik View הוטמעה בקבוצת טיב טעם וחשפה עבורנו עולם חדש של ידע שהסתתר בתוך מערכות המידע. באמצעות מודול המכירות התחלנו לנתח רווחיות עד לרמה של פריט בודד במלאי הרשת ופתקית חשבון של לקוח. באמצעות Qlik View מבצעים השוואה בין הסניפים השונים ומנתחים מלאי, מכר ורווחיות עד לרמת הפריט. בזכות ה- Qlik Viewהסקנו מסקנות ושיפרנו את המכירות של המוצרים האלה". המערכת מהווה נדבך מרכזי בניהול מערך השכר, בקרת שעות עבודה, וניהול התקציב
לדברי יואל סלע, מנכ"ל משותף ב-Qlik View "מערכת ה Business Discovery המובילה בעולם עוזרת לרשת טיב טעם בתהליכי העבודה היחודיים המאפיינים רשת קמעונאית גדולה עם פריסה ארצית. אנו מביאים את המערכת שמהווה את הבסיס לקבלת החלטות של מנהלים בארגונים עסקיים הגדולים והמובילים בעולם, ואשר תומכת בפעילות העסקית של כ- 550 ארגונים בישראל ועשרות אלפים בכ-106 מדינות בעולם".
ברשת טיב טעם משתמשים במודלים של Qlik View עשרות משתמשים החל מרמת המנכ"ל, דרך ראשי האגפים ועובדים במחלקות השונות בהנהלת הרשת. באמצעות המערכת מנהלת רשת טיב טעם מחזור מכירות שנתי של 1.3 מיליארד שקל.
QlikView ישראל הינה הנציגה הבלעדית של QlikView בארץ מזה עשור ומשרתת למעלה מ-550 לקוחות.
{loadposition google02}