חב' "ברנד פור יו" יצרנית "המותג" שהינו המותג הפרטי ברשת הרביעית, חתמה הסכם לשיווק מוצרי "המותג" ברשת הענק "טסקו" באנגליה
בשלב הראשון ישווקו ברשת "טסקו" מגוון של כ- 50 מוצרי "המותג" מקטגוריות שונות כגון: דגני בוקר, עוגיות, מגוון מוצרי חברת "שקדיה", פסטות ועוד. במחצית השנייה של שנת 2013 יכנסו לרשת "טסקו" מגוון נוסף של כ- 60 מוצרים ביניהם כ- 25 סוגי סלטים מצוננים ועוד.
רפי שפר, מנכ"ל ומבעלי חברת "ברנד פור יו", מציין, שההפצה ברשת "טסקו" תתבצע באמצעות חברת"קלדוניה" מאנגליה.
היקף המכירות המוערך של מוצרי המותג ברשת "טסקו" בשנת 2013 יהיה כ- 1 מיליון יורו, כאשר רוב המוצרים ישווקו במחלקות הכשרות של ברשת.
שפר מציין עוד, שעבור חברת "ברנד פור יו" ההסכם עם רשת "טסקו" הינו פריצת דרך לשווקים נוספים באירופה, כאשר כבר בשנה זו, היקף היצוא של מוצרי המותג לארה"ב, בלגיה וצרפת יהיה 1.5 מיליון יורו והצפי שבשנת 2014 יגדל היקף היצוא בכ- 70 אחוז לעומת שנת 2013.
חב' "ברנד פור יו" משווקת כיום כ- 1,000 מוצרים שונים של "המותג" ברשת הרביעית (רמי לוי, מחסני השוק, סופר דוש, ויקטורי, מחסני להב, ביג זול ועוד.)
היקף המכירות של מוצרי המותג בשנת 2012 היה כ- 400 מיליון שקל. "ברנד פור יו" הינה בבעלות רפי שפר, חיים סלטי ושלומי ניסים
הצפי בשנת 2013 להגיע לכ- 550 מיליון שקל.
{loadposition google02}