יפאורה משיקה סדרה חדשה במשפחת תפוזינה: סדרת תפוזינה ריפרש- משקאות פרי קלילים ומרעננים במיוחד בשלושה טעמים ייחודיים: אפרסק-תפוח, תות-מלון ואננס-ליים
ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל ומכילים פרי. ההשקה תלווה בקמפיין פרסום בהשקעה כוללת של כ-7.5מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן עם נערת תפוזינה החדשה לירז דרור
לדברי טל מלכה-סלהוב: "לראשונה השתמשנו בתפוזינה ברכז פרי צלול לטובת המראה הצלול. המתיקות של סדרת הריפרש גם היא מעודנת וזכתה במבחני טעימה לתוצאות גבוהות מאוד. אנו סבורים כי הטעמים והעדינות של הסדרה יתנו מענה לקהל הצרכנים המחפשים משקאות מרעננים וקלילים. כדי לתקשר את החדשנות, אנחנו משיקים קמפיין חדש שצולם כולו מתחת למים, בעבודת מחשב מהמורכבות שנעשו."
מחיר מומלץ לצרכן לבקבוק 1.5 ליטר – 7 שקל
ניתן להשיג: ברשתות השיווק ונקודות המכירה ברחבי הארץ.
טעמים נוספים בסדרת תפוזינה בבקבוקי 1.5 ליטר: תפוזים, אשכוליות, דיאט תפוזים, דיאט אשכוליות, תות-בננה, לימונדה, דיאט לימונדה, תפוחים, מנגו, ענבים.
צילום יוסי סליס
{loadposition google02}